با وجود رشد قیمتی دلار و اونس، نرخ سکه و طلا کم شد/ قیمت روز 2 آذر

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.35 درصد کم شد و به مرز 1 میلیون و 496 هزار تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 0.47 درصد کاهش یافت و روی مرز 16 میلیون و 405 هزار تومان متوقف شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانند قیمت دلار، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 2.5 درصد کم شد و به مرز هزار و 738 دلاری رسید. نزولی شدن شاخص دلار در روزهای گذشته این شانس را برای معامله گران طلا به وجود آورد تا بتوانند محدوده هزار و 700 دلاری را حفظ کنند. به نظر فدرال رزرو آمریکا به زودی دست به افزایش نرخ بهره نخواهد زد و همین مسئله سبب شده تا قیمت اونس جهانی اندکی بالاتر برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون و 880 هزار تومانی باقی ماند. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته بدون تغییر باقی ماند و در مرز 5 میلیون و 880 هزار تومان معامله شد. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با دیروز 50 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 3 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت.

پیش بینی قبلی معامله گران از نرخ سکه

به نظر نرخ سکه و طلا تحت تاثیر هیچ یک از اهرم‌های قیمتی رفتار نکرده و به همین دلیل کاهش قیمتی داشت. در حالی که روز گذشته معامله گران پیش بینی کرده بودند در صورتی که نرخ اونس و دلار رشد کند، احتمال افزایش بیشتر قیمت سکه دور از انتظار نخواهد بود. حتی برخی معامله گران بیان کرده بودند که احتمال عبور نرخ سکه از مرز 16 میلیون و 800 هزار تومانی وجود دارد و ممکن است به کانال جدیدی برسد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز