سریع ترین بی ام و M8 جهان را ببینید (ویدیو)

شتاب حیرت آور بی ام و M8 از یک موتور قوی نشات می گیرد که این خودرو اسپرت را قادر می سازد ظرف 2.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این خودرو سرعت دیوانه کننده ای دارد، با این حال هنگام حرکت بر روی جاده از ثبات و پایداری بسیار خوبی برخودار است و سواری بسیار نرمی دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که یکی از سریع ترین و پرشتاب ترین خودروهای جهان یعنی بی ام و M8 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بی ام و M8 از یک موتور هشت سیلندر دو توربوشارژری بهره می برد که 617 اسب بخار تولید می کند و به خاطر وزن سبکترش، حتی از فراری 488 پیستا نیز که 710 اسب بخاری است شتاب بیشتری دارد. این خودرو در دو مدل کروک و سقف سخت به بازار عرضه می شود که هر دو مدل از تجهیزاتی لوکس بهره می برند و عملکردی بی نظیر دارند.

آریاک سفر

بی ام و M8 به ترمزهای سرامیکی مجهزM Carbon  است که به گفته کمپانی سازنده، وزن خودرو را پایین می آورد و قدرت ترمزگیری بهتری ایجاد می کند. این خودرو عملکرد بالا به یک موتور 4.4 لیتری و هشت سیلندر مجهز است که 617 اسب بخار نیرو و 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته قرار  می گیرد و سیستم چهار چرخ محرک آن نیز مبتنی بر چرخ های عقب است و در صورت لزوم می تواند انتقال نیرو به چرخ های جلو را قطع کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز