زیرمجموعه شستا 300 تومان سود تقسیم کرد

شرکت کربن ایران از شرکت های تابعه هلدینگ نفت ، گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) 300 تومان سود به سهامداران این شرکت تقسیم کرد.

به گزارش کاماپرس، کربن ایران از شرکت های زیرمجموعه تاپیکو که خود از شرکت های تابعه شستا به شمار می رود عملکرد موفقی در سال 98 داشت و در پارامترهایی از جمله فروش، سود و سود تقسیمی بین سهامداران با رشد مواجه شد.

بنا به اعلام روابط عمومی تاپیکو، شرکت کربن ایران سال٩٨ را با تقسیم سود ۷۵ میلیارد تومانی و افزایشی معادل ۱۱۴ درصد در مقایسه با سود تقسیمی ۳۵ میلیارد تومانی سال گذشته به پایان رسانده است . به علاوه این شرکت با توزیع ۹۰ درصد سود پبشنهادی، ۳۰۰ تومان سود به ازای هر سهم میان سهامداران تقسیم کرده است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل کربن ایران در مجمع سالانه شرکت روز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه ، اظهار کرد:  این شرکت در سال مالی ۹۸ موفق شد فروش خود را نسبت به سال قبل ۲۰ درصد معادل ۳۲ میلیارد تومان افزایش دهد . به گفته شمس، فروش کربن ایران درسال 98 بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان بوده است

آریاک سفر

ترکیب فروش داخلی و صادراتی کربن ایران

وی همچنین افزود: با توجه به ظرفیت اسمی ۳۶ هزار تنی تولید انواع محصولات شرکت شامل دوده نرم ودوده سخت، در صورت تقاضای بازار امکان تولید مطابق ظرفیتهای موجود کارخانه مذکور امکان پذیر خواهد بود و طبق تکلیف هلدینگ PIIC به عنوان سهامدار حداکثری علیرغم محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی مدون، تولید بیشتر ازظرفیت اسمی را در سال جهش به ثبت برسانیم که امیدواریم با بهبود شرایط و افزایش تقاضاهای داخلی و خارجی این اتفاق در سالجاری محقق گردد.

مدیرعامل این شرکت زیرمجموعه شستا افزود: در حال حاضر حدود ۸۶ درصد از محصولات کربن ایران فروش داخلی و ۱۴ درصد فروش صادراتی دارند که در سال آینده برنامه مفصلی برای توسعه صادرات و افزایش فروش صادراتی داریم.

انتهای پیام

مرتبط با : شستاکربن ایران
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز