صدر تامین از یک سرمایه گذاری معدنی رونمایی می کند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، یکی از شرکت های زیر مجموعه شستا ، از به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری این شرکت در حوزه شتاب دهنده های معدنی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، صدر تامین یکی از شرکت های سرمایه گذاری زیرمجموعه شستا و در واقع از ارزشمندترین شرکت های تابعه شستا به شمار می رود .

صدر تامین در حوزه های مختلف اقتصادی سرمایه گذاری می کند و سهامداران این شرکت و همچنین فعالان بازار سرمایه فعالیت ها و سرمایه گذاری های صدرتامین را به منظور ارزیابی سود و تصمیم به خرید یا فروش سهام این شرکت رصد می کنند.

در تازه ترین تحول مرتبط با این شرکت عرضه اولیه ای، مدیرعامل صدر تامین اعلام کرد: اولین شتاب‌دهنده حوزه معدن و صنایع معدنی به زودی با عنوان صدرفردا رونمایی می شود.

نگاه ویژه صدر تامین به هوشمندسازی معادن

راز آسمان پایتخت

غلامرضا سلیمانی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت:  صدرتامین با درک تغییر پاردایم‌های جهانی نگرشی جدیدی به معدن و صنایع معدنی دارد و از این رو نخستین شتاب‌دهنده حوزه معدن و صنایع معدنی تیر ماه با عنوان صدرفردا فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

وی گفت: رسالت این شتاب‌دهنده حمایت از استارتاپها و ایدههای نو در بخش معدن و صنایع معدنی است. صدر تامین نگاه ویژه ای به هوشمندسازی معادن، معدنکاری نوین، توجه به عناصر استراتژیک ملی و… دارد و دیگر شرکت ها نیز در این مسیر اقدامات لازم و همکاری قابل توجهی خواهد داشت.

سلیمانی تصریح کرد: در این راستا چندین قرارداد و تفاهمنامه میان صدرتامین، شرکتهای تابعه با دانشگاههای مطرح کشور نظیر دانشگاه تهران، شهید بهشتی، آزاد اسلامی و …. در حوزه آموزش پرسنل، عارضهیابی، حمایت از استارتاپها و… منعقد شده است و همه شرکت های هلدینگ از باید تلاش کنند که در این زمینه پیشگام باشند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : صدر تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “صدر تامین از یک سرمایه گذاری معدنی رونمایی می کند

  1. Reza گفته:

    مگر شرکتها ی شستا شخصی و یا متعلق بدولت است که سهام انرا در بورس بفروش میرساند . تمامی شرکتهای و اموال شستا متعلق به بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است و دولت اجازه و حق فروش انرا ندارد و این عمل حق الناس و فروش مال غیر است و این عمل تجاوز و غارت اموال دیگری است این نوع اعمال است که باعث فقر و تهیدستی صاحبان حقی این اموال یعنی بازنشستگان و بیمه شدگان است و بیش از ۳ ماه از سال میگذرد ولی هنوز وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان بلاتکلیف است . علت این بلاتکلیفی هم سیری ناپذیری و زیادی خواهی دولیتان در غارت منابع و اموال پس اندازی بیمه شدگان در وقت نیاز است . تا زمانی که دولتیان دست از غارت منابع این سازمان برندارد صاحبان اصلی و و اقعی ان که بمرور پس انداز انان غارت میشود صاحب یک زندگی معمولی و ابرومند نخواهند شد . موریانه حرص و طمع دولتیان روزبروز باعث فقر و مرگ تدریجی صاحبان اصلی تامین اجتماعی میگردد . بامید روزی که که دولتیان این سازمان بحال خود بگذارد و فقط راضی به دزدی و فساد و اختلاس مدیران خود در بانکها و قوه قضایه و پتروشیمی ها و مراکز دیگر شود . ما امیدی بخیر شما نیست و فقط شر نرسانید

  2. یاسر گفته:

    شستا، شرکت صبا تامین رو عرضه اولیه کرده است.
    در صورتی که صدر تامین شرکتی دیگر است.
    در ارسال مطالب دقت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز