رونمایی از ابرخودرو جدید بی وای دی + قیمت

ژیوار

کمپانی بی وای دی که یکی از تولیدکنندگان برتر خودروهای برقی به شمار می‌آید به تازگی برگ برنده دیگری رو کرده و ابرخودرو برقی یانگونگ U9 را معرفی کرده است. این سوپرماشین برقی جدید می‌تواند رقیبی جدی برای خودروهای عملکرد بالای تسلا، فراری و لامبورگینی به شمار آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ابرخودرو بی وای دی یانگونگ یو9 (BYD Yangwang U9) شتاب صفر تا صدی برابر با 2.3 ثانیه دارد و می‌تواند به حداکثر سرعت 309 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

بی وای دی یانگونگ U9 می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 450 کیلومتر را بپیماید. این خودرو به سیستم شارژ فوق سریع مجهز شده است و این امکان را دارد که فقط ظرف مدت 10 دقیقه بین 30 تا 80 درصد شارژ شود.

بی وای دی یانگونگ U9 از ویژگی‌های فنی بی‌نظیری مانند پلتفرم e4 با چهار موتور برقی مستقل بهره می‌برد. این سیستم گشتاور مورد نیاز هر چهار چرخ را به طور دقیق کنترل می‌کند و باعث بالا رفتن ایمنی و عملکرد آن می‌شود. بی وای دی یانگونگ U9 با قدرتی برابر با 1300 اسب بخار و گشتاور 1680 نیوتن‌متری یک سواری پرشور و هیجان برای سرنشیناش به ارمغان می‌آورد.

دریان سفر امید

آن‌طور که کمپانی بی وای دی اعلام کرده، فروش یانگونگ U9 تابستان امسال در چین آغاز می‌شود و به دنبال آن فروش در بازارهای جهانی نیز شروع خواهد شد. این ابرخودرو برقی جدید 233411 دلار قیمت‌گذاری شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی وای دی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز