رونمایی از تیپ پایه بی ام و iX2 برقی مدل 2024

لست سکند

کمپانی بی ام و به تازگی مشخصات تیپ پایه بی ام و iX2 eDrive20 را منتشر کرده است تا مشتریان بتوانند با قیمت کمتری جایگزین تیپ eDrive30 که اکتبر گذشته رونمایی شد را خریداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بی ام و iX2 eDrive30 دو موتور برقی دارد که هر کدام بر روی یک محور مجهز شده بود. اکنون در تیپ eDrive20 موتور برقی عقب حذف شده است. تنها موتور برقی این تیپ که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد 204 اسب بخار نیرو و 250 گشتاور تولید می‌کند و به یک گیربکس تک سرعته متصل است.

کمپانی بی ام و مدعی است iX2 eDrive20 می‌تواند ظرف 8.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و به حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. لازم به ذکر است که حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به این عدد محدود شده است.

راز آسمان پایتخت

بی ام و iX2 eDrive20 از پلتفرمی مشترک با بی ام و X2 استفاده می‌کند. هر دو این خودروها به یک باتری 64.8 کیلووتی لیتیوم-یونی مجهز شده‌اند که ظرف 20 دقیقه بین 10 تا 80 درصد شارژ می‌شود و تنها تفاوت این دو خودرو در برد آن‌هاست.

بی ام و iX2 eDrive20 می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی بین 440 تا 478 کیلومتر را بپیماید که حدود 32 کیلومتر از برد همتای چهار چرخ محرکش بیشتر است. البته هر دو این خودروها برای کسانی مناسبند که بیشتر اوقات در داخل شهر رفت و آمد می‌کنند و به ندرت به سفرهای طولانی می‌روند.

برای این که بتوانید مقایسه‌ای منصفانه انجام بدهید بهتر است بدانید آئودی Q4 e-tron بیش از 480 کیلومتر برد و 335 اسب بخار نیرو دارد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز