رشد قیمت بیت کوین ادامه‌دار می‌شود؟/ قیمت 2 آذر 1401

ارز دیجیتال معروف بعد از ریزش قابل توجه روز گذشته، امروز اندکی بهبود قیمتی داشت و بالای محدوده 16 هزار دلاری قرار گرفت. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 5 درصد رشد داشته و به مرز 16 هزار و 560 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت بیت کوین و به دنبال آن رمزارزهای معروف بازار بعد از ورشکستگی یکی از صرافی‌های معروف رخ داد. بعد از این رخداد تقریبا حجم معاملات بازار رمزارزها و ارزش آن‌ها کاهش پیدا کرد. دیروز رمزارز معروف کاهش قیمت 5 درصدی را تجربه کرد، اما اکنون نزدیک به 4 درصد رشد قیمتی داشته است. طی یک روز 30 میلیارد دلار به حجم معاملات بازار رمزارزها اضافه شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی معتقدند که هنوز زمینه برای کاهش قیمتی بیت کوین وجود دارد و این رمزارز هنوز کف پایین قیمتی را شکل نداده است. به نظر این افراد بیت کوین در ماه مه 2023 از منطقه نزولی خارج خواهد شد و احتمالا در مارس 2024 صعود تازه‌ای را آغاز خواهد کرد.

آریاک سفر

اما طرفداران پرسر و صدای این رمزارز هنوز هم معتقدند بازار صعودی خواهد شد و این کاهش قیمتی چند هفته گذشته را جبران خواهد کرد.

امروز ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 4.4 درصد بیشتر شد و به مرز 819.62 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی 24 ساعت اخیر 5.86 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 62.36 میلیارد دلار رسید. هم اکنون بخش زیادی از بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و نسبت به روز قبل 0.07 درصد افزایش داشته است.

شرایط احراز هویت در سایت اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در شرایط کنونی هستند، لازم به مراجعه به صرافی یا معامله آنلاین دارند. معاملات آنلاین باید در بستری امن و باسابقه اتفاق بیفتاد. افرادی که از طریق وبسایت اوکی اکسچنج به معامله اقدام کنند، آسودگی خاطر دارند. کاربران این سایت می‌توانند در این درگاه احراز هویت شوند و سپس رمزارز مورد نظر خود را معامله کنند. پروسه احراز هویت کاربران در سایت مذکور معمولا در ساعات کاری انجام می‌شود و کمتر از 1 ساعت به طول می‌انجامد. افرادی امکان ثبت نام در این سیستم را دارند و احراز هویت آن‌ها با مشکل مواجه نخواهد شد که در محدوده سنی 18 تا 60 سال باشند. در صورتی که سن کاربر از این میزان کمتر باشد، احراز هویت نخواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز