قیمت بیت کوین یک کانال دیگر سقوط کرد/ قیمت یک آذر 1401

امروز بیت کوین باز هم در مسیر نزولی قرار گرفت و کانال قیمتی پایین‌تری را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 77 دلار کم شده و در محدوده 15 هزار و 721 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین در روز جاری به پایین‌ترین میزان ممکن طی یک هفته گذشته رسید. این موضوع سبب شد تا ارزش سایر ارزهای مجازی بزرگ دنیا هم کاهش پیدا کند. به نظر بازار ارزهای دیجیتال همچنان تحت فروپاشی صرافی اف تی ایکس قرار دارد و این موضوع باز هم روی کل بازار ارزهای دیجیتال سیطره دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس اخبار موجود، بازار ارزهای مجازی طی 14 روز اخیر به خاطر مشکلات شکل گرفته ریزش سنگینی را تجربه کرده است. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که 260 میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای مجازی از ششم نوامبر تاکنون کم شده است. اکنون داستان اف تی ایکس هنوز به پایان نرسیده و بازار ارزهای مجازی منتظر پایان این موضوع هستند. برخی معتقدند مشکلات این شرکت به دیگر بخش‌های صنعت ارز مجازی هم راه پیدا خواهد کرد.

آریاک سفر

در حال حاضر ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.82 درصد رشد پیدا کرده و به 835.83 میلیارد دلار رسیده است. اما حجم کل معاملات طی یک شبانه روز اخیر 21.07 درصد کم شده و در محدوده 32.88 میلیارد دلار قرار دارد. همچنان بخش عمده بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است.

خرید آسان هر ارز دیجیتالی از طریق سایت اوکی اکسچنج

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را دارند باید به وبسایت معتبر در این زمینه مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یک سایت ایرانی معتبر در این زمینه است که بیش از 4 سال سابقه کار در این زمینه دارد. بالغ بر 700 رمزارز در این سایت وجود دارد که افراد با کلیک روی هر ارز دیجیتالی امکان خرید و فروش آن‌ها را دارند و می‌توانند از اطلاعات آماری این رمزارزها آگاه شوند.

ضمنا افراد در صورتی که دچار مشکلی شوند می‌توانند با تیم پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار کند و مشکل خود را رفع کنند. بیشتر از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند. داشتن اپلیکیشن خرید و فروش رمزارز، پشتیبانی بیشتر از 700 ارز دیجیتال، امکان معامله با دیگر کاربران در بخش تریدر و پشتیبانی تیکت و تلفن از دیگر مزیت‌های سایت اوکی اکسچنج محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز