چرا همچنان کاهش قیمت بیت کوین ادامه دارد؟/ قیمت روز 29 آبان ماه

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 66 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 636 دلار رسید. وضعیت بازار رمزارزها و ارز دیجیتال معروف مساعد نیست و همچنان ترس شدیدی در این بخش وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، داده‌های تاریخی در خصوص سقوط رمزارزها نشان دهنده این است که 14 صرافی ارزهای دیجیتال تاکنون 1 میلیون و 195 هزار بیت کوین از دست داده‌اند. به نظر کارشناسان عدم وضوح در مورد اثبات ذخایر صرافی رمزنگاری شده، دلیل اصلی سقوط ناگهانی ارزهای دیجیتال است. همانطور که این موضوع در صرافی اف تی ایکس نمایان شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون با توجه به ریزش نرخ بیت کوین، بازار معامله این رمزارز برای برخی از سرمایه گذاران داغ شده است. اما به دلیل کمبود بیت کوین‌های قابل معامله در شبکه، ارائه این رمزارز به صورت جعلی رونق پیدا کرده است. به گفته لوپ، در صورتی که اکثر مردم بیت کوین جعلی خریداری کنند، رمزارز مذکور ذخیره بزرگی از ارزش نخواهد بود. سرمایه گذاران باید به این نکته توجه داشته باشند در صورتی که بدون کسب اطلاعات لازم، بیت کوین جعلی خریداری کنند، بر رشد قیمت رمزارز اصلی اثر منفی خواهند گذاشت و باعث رکود بیش از پیش شبکه ارزهای دیجیتال خواهند شد.

آریاک سفر

هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به رو قبل 1.04 درصد بالاتر رفته و به 836.16 میلیارد دلار رسیده است. همچنان بیت کوین بیشترین سهم از بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

مزایای وبسایت اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین واقعی هستند باید به صرافی‌های مجاز یا شبکه‌های مرتبط با سابقه فعالیت مفید مراجعه کنند و نباید به هر فرد یا مجموعه ناشناخته‌‌ای برای معامله رمزارزها مراجعه داشته باشند. اوکی اکسچنج یک وبسایت معتبر در حوزه معامله انواع ارزهای دیجیتال است که بالغ بر 4 سال سابقه کار دارد.

اپلیکیشن خرید و فروش رمزارز، پشتیبانی از بیشتر از 700 ارز دیجیتال، امکان معامله با دیگر کاربران در بخش تریدر و پشتیبانی تیک و تلفن و … از جمله مزیت‌های صرافی اوکی اکسچنج محسوب می‌شوند. افراد با چند کلیک و مراجعه به وبسایت اوکی اکسچنج این امکان را خواهند داشت تا از قیمت دقیق و به روز تمامی ارزهای دیجیتال شناخته شده بازار آگاه شوند و به راحتی برای خرید و فروش آن اقدام کنند. ضمنا در صورت وجود هرگونه سوال امکان تماس با کارشناسان این مجموعه وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز