پیش بینی کاهش بیشتر قیمت بیت کوین! / 28 آبان 1401

رمزارز معروف همچنان در کانال 16 هزار دلاری دست و پا می‌زند و هنوز این مرز قیمتی خارج نشده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 16 دلار کاهش پیدا کرده است و در محدوده 16 هزار و 632 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز دل نگرانی‌ها درباره کف جدید قیمت بیت کوین وجود دارد و برخی معتقدند که نرخ این رمزارز معروف احتمالا کاهش بیشتری را تجربه کند. اخیرا تحلیلگر معروفی با نام مستعار آلت کوین شرپا با انتشار توئیتی به فعالان و سرمایه گذاران حوزه رمزارز هشدار داده که بیت کوین در آستانه سقوط دیگری است و احتمال دارد قیمت آن بین 14 هزار تا 10 هزار دلار کاهش داشته باشد. به گفته شرپا، در صورتی که این کاهش قیمت اتفاق بیفتد، احتمالا برخی آلت کوین‌های لایه یک نیز ریزش قیمتی را تجربه خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرپا به دلیل پتانسیل جذب ارزش روی پروژه‌های بلاکچین لایه یک تمرکز دارد. وی در خصوص کاهش قیمت بیت کوین و سقوط قیمتی رمزارزهای لایه یک به احتمال افت قیمت آلت کوین‌هایی مثل بایننس کوین، پالیگان و کازماس اشاره کرده است. به نظر این فعال بازار رمزارزها، در صورتی که کاهش نرخ بیت کوین تا محدوده 10 هزار دلاری اتفاق بیفتاد، امکان افت نرخ اتریوم تا محدوده 5 دلاری دور از انتظار نخواهد بود!

آریاک سفر

هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.93 درصد کمتر شده و به مرز 829.27 میلیارد دلاری رسیده است. حجم کل معاملات ارزهای دیجیتال نیز در مقایسه با روز گذشته 13.24 درصد کمتر شده و در محدوده 41.45 میلیارد دلار قرار دارد.

برای معامله ارزهای دیجیتال به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را در شرایط کنونی دارند باید به یک وبسایت باسابقه و معتبر در این حوزه مراجعه کنند. سایت اوکی اکسچنج با داشتن 4 سال سابقه کاری در این حوزه و جذب بیشتر از 1 میلیون مشتری از سراسر کشور گزینه مناسبی برای معامله انواع ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

این وبسایت دارای وبلاگ، آموزش‌های مجازی، اطلاعات آماری انواع ارزهای دیجیتال و … بوده و امکان معامله راحت انواع ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کرده است. اوکی اکسچنج دارای تیم پشتیبانی است که در تمامی روزهای کاری هفته جوابگوی سوالات ارزهای دیجیتال مشتریان هستند و به مشکلات مرتبط آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز