نوسان قیمت بیت کوین در کانال 16 هزار دلاری/ قیمت 24 آبان ماه 1401

لست سکند

بیت کوین هنوز نتوانسته از مرز مقاوم قیمتی 16 هزار دلاری عبور کند و مدام در این محدوده جابجا می‌شود. اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 571 دلار بالاتر رفته و در محدوده 16 هزار و 901 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون وضعیت بازار رمزارزها مثبت است و فعلا اندکی از ضرر قیمتی جبران شده است. البته پیش بینی جدید بانک جهانی سرمایه گذاری جی پی مورگان هشداری برای فعالان بازار رمزارزها است. روز گذشته جی پی مورگان پیش بینی کرد که امکان کاهش بیشتر قیمت بیت کوین وجود دارد و احتمالا نرخ این رمزارز معروف تا کانال 13 هزار دلاری عقب نشینی داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون سرمایه گذاران کریپتو نگران پرداخت بدهی اف تی ایکس و مرکز تجاریت آلامدا ریسرچ هستند. موسس هر دو شرکت اعلام کرده که مجموعه‌های مذکور برای جلوگیری از ورشکستگی به تزریق نقدینگی احتیاج دارند. به نظر بانک جی پی مورگان این شرایط شکل گرفته تا مدت‌ها می‌تواند ادامه داشته باشد و به نظر به زودی وضعیت بازار رمزارزها بهبود پیدا نخواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر ارزش معاملات بیت کوین نسبت به روز گذشته رشد پیدا کرده و به مرز 39 میلیارد دلاری رسیده است. ارزش بازاری بیت کوین نیز در محدوده 322 میلیارد دلاری قرار دارد.

در حال حاضر ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.3 درصد بیشتر شده و به مرز 842 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات کل بازار هم در مقایسه با دیروز 50 درصد بالاتر رفته و در محدوده 74 میلیارد دلاری قرار دارد.

نحوه اطلاع از معامله انواع رمزارزها

افرادی که شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزهای معتبر بازار مناسب می‌دانند، لازم است به وبسایت مناسبی در این خصوص مراجعه داشته باشند. سایت اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای معامله انواع ارزهای دیجیتال و دیگر اقدامات مرتبط با آن است. این درگاه بالغ بر چهار سال است که در بازار رمزارزها فعالیت دارد و در هر ثانیه 12 خدمت به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بیشتر از 1 میلیون مشتری از سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند. در صورتی که افراد در زمینه نقل و انتقال رمزارزها، چگونگی نگهداری آن‌ها، اطلاع از قیمت‌ها و مواردی از این قبیل سوال داشته باشند می‌توانند در درجه اول به وبلاگ، صفحه آموزشی یا نمودارهای رمزارزها که در سایت اوکی اکسچنج موجود است مراجعه کنند. در غیر این صورت امکان کسب اطلاع از پشتیبانی این مجموعه وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز