تشدید نوسانات بازار رمزارزها با رکود قیمت بیت کوین / قیمت 22 آبان ماه

بیت کوین همچنان در کانال 16 هزار دلاری دست و پا می‌زند و هیچ نشانی مبنی بر رشد قیمت در این ارز دیجیتال دیده نمی‌شود. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 147 دلار بیشتر شده و در محدوده 16 هزار و 655 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها بازار رمزارزها نوسانات شدیدی را پشت سر می‌گذارد و به نظر این نوسانات رو به پایین قیمتی به زودی تمام نخواهد شد. انتشار خبری از صرافی اف تی ایکس طی دو روز اخیر باعث تشدید نزول قیمتی انواع ارزهای دیجیتال شد و وضعیت بازار رمزارزها را وخیم کرد. بازار و قیمت بیت کوین آنقدر تحت تاثیر ورشکستگی صرافی اف تی ایکس قرار گرفت که حتی بهبود نرخ تورم ایالات متحدهد آمریکا نیز حریف آن نشد و نتوانست مانع از کاهش قیمتی این رمزارز معروف شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پنجشنبه گذشته نرخ تورم ماه اکتبر آمریکا منتشر شد و براساس داده‌های منتشر شده، این نرخ تا 7.7 درصد رشد پیدا کرد. این رقم از مقدار پیش بینی شده توسط تحلیلگران کمتر بود و طبق پیش بینی‌های قبلی باید این موضوع روی ارزش و نرخ دارایی ریسک پذیر مثل ارز دیجیتال اثر می‌گذاشت، اما این اتفاق نیفتاد. هر چند تحت تاثیر آمار منتشر شده از نرخ تورم آمریکا برای مدت کوتاهی قیمت بیت کوین بالا رفت، اما بار دیگر تا مرز 16 هزار دلاری عقب نشست و اکنون در این محدوده قیمتی ثابت شده است.

آریاک سفر

با اوکی اکسچنج جریان معاملات ارزهای دیجیتال را راحت‌تر کنید

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در شرایط کنونی نیاز به کسب اطلاعات و دقت زیادی دارند. اکنون خیلی از سرمایه گذاران بزرگ بازار رمزارزها نیز در ضرر هستند و برخی هم سودشان به حداقل رسیده است. با این حال باید براساس اطلاعات و آمارها و نمودارها باید به خرید و فروش رمزارزها اقدام و نباید بدون فکر قبلی و هیجانی رفتار کرد.

افرادی که ساکن ایران هستند می‌توانند از طریق وبسایت‌های معتبر به معامله انواع رمزارزها بپردازند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر داخلی است که افراد با مراجعه به آن امکان معامله و آگاهی از قیمت روز و سایر اطلاعات 700 رمزارز معتبر جهانی را دارند. افراد می‌توانند قبل از انجام هر فعالیت رمزارزی با پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات بیشتری به دست آورند. پشتیبانان حرفه‌ای اوکی اکسچنج همواره به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات کاربران هستند

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز