قیمت بیت کوین باز هم در کانال 19 هزار دلاری قرار گرفت/ 17 آبان ماه 1401

لست سکند

بیت کوین تمام تلاش خود را برای حفظ کانال 20 هزار دلاری به کار بست، اما امروز این مرز قیمتی را از دست داد و دوباره پایین این محدوده مهم قرار گرفت. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل هزار و 108 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 19 هزار و 722 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته کارشناسان قیمت بیت کوین تحت تاثیر مسئله برگزاری انتخابات میان دوره‌ای آمریکا نوسانی شد و به کانال پایین قیمتی نزول پیدا کرد. گاوها بعد از نزول بیت کوین به کانال 20 هزار دلاری تلاش کردند تا دوباره این رمزارز را به مرز 21 هزار دلاری برسانند، اما موفق نشدند و سرانجام خرس‌ها بر گاوها غلبه کردند. اکنون حامی یا اهرم پررنگی برای بازار رمزارزها وجود ندارد. اواخر این هفته داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده منتشر خواهد شد که می‌تواند اثر قابل توجهی روی بازار رمزارزها داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که شاخص کقیمت مصرف کننده کمتر از حد پیش بینی شده باشد، احتمال رشد قیمتی بیت کوین بیش از پیش خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مجموع ارزش بازار رمزارزها در روز جاری نسبت به دیروز 3.46 درصد کمتر شد و به مرز 997.95 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر 37.69 درصد رشد پیدا کرد و در محدوده 97.58 میلیارد دلاری قرار گرفت. هم اکنون 38.91 درصد کل بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است، پس از آن اتریوم بیشترین حجم بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

کارمزد تبادل سریع چقدر است؟

افرادی که برای خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری عجله دارند و نمی‌خواهند زمان از دست بدهند، بهتر است به سایت اوکی اکسچنج سر بزنند. در این سایت امکانی به نام تبادل سریع به وجود آمده که افراد در کمترین زمان به معامله رمزارز موردنظر خود بپردازند. کارمزدهای سایت اوکی اکسچنج با توجه به خدمات و امنیتی و همچنین ریسک معاملاتی که ارائه می‌دهد با دیگر سایت‌ها تفاوت دارد. معمولا بعد از هر سری معامله سریع، مقدار دقیق کارمزد در فاکتور مشتریان نمایش داده می‌شود. بهشی از این کارمزد معاملاتی به صندوق بیمه اوکی اکسچنج منتقل می‌شود. این صندوق وظیفه پشتیبانی امن سرمایه کاربران در شرایط غیرقابل پیش بینی را برعهده دارد و از دارایی کاربران به بهترین نحو و با به کارگیری آخرین سیستم امنیتی روز دنیا محافظت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز