قیمت بیت کوین در آستانه جهشی دیگر است؟/ قیمت روز 15 آبان ماه

بیت کوین همچنان در کانال 21 هزار دلاری است اما امروز در این محدوده قیمتی عقب نشینی کرده است. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز قبل 181 دلار کم شده و در محدوده 21 هزار و 170 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیروز نرخ این رمزارز پرطرفدار بازار به بالاترین قیمت در 50 روز اخیر رسید. ششم آبان ماه بود که میانگین متحرک 10 روزه بیت کوین متوسط متحرک 50 روزه را به سمت بالا قطع کرد. هر بار که چنین تقاطعی شکل گرفته است، نرخ بیت کوین به طور متوسط در طول هفت روز 3 درصد رشد را به ثبت رساند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس نمودار یک روزه این رمزارز معروف، نشانه‌هایی از جهش قیمتی مشاهده شد. اخیرا داده‌های مربوط به بازار کار و دیگر شاخص‌های اقتصادی آمریکا منتشر شد که به نفع بازار رمزارزها بود. همین داده‌ها اندکی احساسات معامله گران رمزارزها را بهبود بخشید و باعث شد تا بیت کوین، بزرگ‌ترین رمزارز بازار، شرایط مساعدی پیدا کند. براساس گزارش اخیر بازار کار آمریکا، در مهرماه 261 هزار شغل در آمریکا ایجاد شد. این تعداد شغل از میزان پیش بینی شده بیشتر بود و سیگنال مثبتی به بازار رمزارزها انتقال داد.

آریاک سفر

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد مجموعه اواندا، معتقد است که کاهش سرعت تشدید اعمال سیاست‌های پولی انقباضی یکی از گزینه‌های بانک مرکزی آمریکا است و این اتفاق در کوتاه مدت می‌تواند به نفع ارزهای دیجیتال تمام شود. هم اکنون تحت تاثیر این موضوع وضعیت بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها اندکی بهتر شده است.

سود وبسایت اوکی اکسچنج از چه طریقی تامین می‌شود؟

افرادی که در ایران زندگی می‌کنند و مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستند کافی است به یک وبسایت فعال و مطمئن در این حوزه مراجعه کنند. ایران به دلیل تحریم‌های همه جانبه فرصت استفاده از صرافی‌های جهانی ارزهای دیجیتال را ندارد، به همین دلیل باید این کار از طریق وبسایت‌های معتبر صورت بگیرد. اوکی اکسچنج یکی از این وبسایت‌ها با سابقه فعالیت مناسب است. افرادی که از طریق این سایت به معامله انواع رمزارزها بپردازند، کافی است احراز هویت شوند و سپس ثبت سفارش داشته باشند. سود این درگاه از طریق انجام معاملات تامین می‌شود و ثبت و حذف سفارشات شامل دریافت کارمزد نیست. با توجه به تامین امنیتی که در این وبسایت اتفاق می‌افتد، هزینه‌های دریافتی با سایت‌های ناشناخته و نامعتبر دیگر متفاوت است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز