قیمت بیت کوین به محدوده 21 هزار دلاری رسید/ قیمت روز 14 آبان ماه 1401

بیت کوین که تا دو هفته پیش وضع نامناسبی داشت، اکنون بالای محدوده 20 هزار دلاری جا خوش کرده و اندکی امیدواری را بالا برده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 322 دلار بیشتر شده است و در محدوده 21 هزار و 395 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین طی ده روز گذشته مدام بالای کانال 20 هزار دلاری بوده، اما با این حال هنوز احساس ترس و نزول قیمتی بین سرمایه گذاران رمزارز معروف وجود دارد. در واقع بدتر شدن شرایط دیگر بازارهای مالی باعث شده تا معامله گران نسبت به تداوم روند صعودی تردید داشته باشند. گذشته از این موضوع، داده‌های جدید بیانگر این است که موقعیت‌های معاملاتی معامله گران حرفه‌ای، می‌تواند بیت کوین را در کانال 21 هزار دلاری دچار چالش کند و این رمزارز معروف برگشت قیمتی داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تلاش این ارز دیجیتال برای عبور از محدوده 20 هزار دلاری باعث شده تا دیدگاه معامله گران نسبت به دو هفته پیش دگرگون شود اما همچنان به دلایل مختلفی نسبت به تداوم روند صعودی اطمینان چندانی وجود ندارد. هم اکنون، انحراف دلتای 60 روزه شش درصد است، در نتیجه نهنگ‌ها و بازارسازها از ضرایب مشابهی برای افزایش یا کاهش قیمت استفاده می‌کنند. طی هفته گذشته در مقاطع زمانی نرخ بیت کوین به منطقه حمایتی 20 هزار دلاری نزدیک شد که این مسئله به همراه سایر داده‌های مهم بازار، اطمینان پایین معامله گران را نسبت به تداوم روند صعودی نشان می‌داد.

آریاک سفر

برای حفظ امنیت به درگاه معتبر مراجعه کنید

معامله انواع رمزارزها در هر فضایی صحیح نیست و گذشته از کلاهبرداری، امکان به خطر افتادن اطلاعات شخصی کاربران وجود دارد. بنابراین کاربرانی مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال از طریق وبسایت‌ها هستند باید به یک درگاه معتبر با سابقه کاری مناسب مراجعه کنند. اوکی اکسپنج یک درگاه مناسب رمزارزی برای کاربران ایرانی است که تمامی خدمات مجاز مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال را به مشتریان نشان می‌دهد. بیشتر از 1 میلیون مشتری در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده کرده‎اند.

این مجموعه همواره به مسئله تامین امنیت اطلاعات مشتریان خود اهمیت می‌دهد و بی‌وقفه در حال ارتقا امنیت شبکه مخصوص خود است. بنابراین مشتریان این مجموعه می‌توانند با خیال آسوده به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال بپردازند یا از دیگر خدمات این درگاه بهره مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز