تداوم صعود قیمت بیت کوین در آغاز 14 سالگی آن/ قیمت روز 10 آبان ماه 1401

لست سکند

بیت کوین بعد از مدت‌ها کاهش قیمتی از چند روز گذشته روند صعودی را آغاز کرده و همچنان در مسیر رشد حرکت می‌کند. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 149 دلار دیگر بالا رفت و در محدوده 20 هزار و 580 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز سالروز معرفی وایت پیپر بیت کوین توسط ساتوشی ناکاموتو است که 14 سال پیش اتفاق افتاد. با آغاز جشن 14 سالگی این رمزارز، رشد قیمتی بیت کوین همچنان ادامه دارد. طی این مدت زمان، بیت کوین از نظر بزرگی جامعه کاربران و طرفداران خود، رشد قابل توجهی داشته و افراد زیادی سرعت پیشرفت آن را با فناوری‌های انقلابی مانند اینترنت مقایسه می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هر چند که وضعیت بیت کوین طی چند ماه اخیر تزلزل زیادی پیدا کرده است، اما همچنان طرفداران این حوزه بر آن پافشاری دارند و حامی محکم آن تلقی می‌شوند. برخی بر این باورند که سال‌های آتی، سال‌های شانس بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر بازار است و جهان به سمت این ارزهای دیجیتال گرایش قابل توجهی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

اخیرا بلومبرگ گزارش داده که احتمالا بیت کوین پس از چندین ماه کاهش نرخ، در ماه اکتبر یک رشد مناسبی را تجربه کند. آمارهایی که از بازار رمزارزها ارائه شده، حاکی از بهبود وضعیت این بخش است. ارزش بیت کوین، بزرگ‌ترین رمزارز دنیا، در ماه جاری 6.5 درصد افزایش پیدا کرده است. اتریوم هم طی یک ماه گذشته 19 درصد رشد قیمتی داشته و در رده دوم قرار دارد.

کاربران ایرانی با خیال راحت به اوکی اکسپنج مراجعه کنند!

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین یا دیگر رمزارزها به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. افراد بعد از تحلیل شرایط و اطمینان نسبی از نرخ آینده رمزارز مورد نظر خود به معامله آن می‌پردازند. کاربرانی که در ایران حضور دارند امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را از طریق صرافی ندارند، بنابراین باید به وبسایت‌‌های معتبر در این حوزه مراجعه داشته باشند. اوکی اکسچنج یکی از این سایت‌ها است که بالغ بر چهار سال سابقه کاری در حوزه رمزارزها دارد و در هر ثانیه 12 خدمت مختلف در این خصوص را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بالغ بر 1 میلیون کاربر در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند. هر روزه کارشناسان این مجموعه پاسخگوی سوالات مشتریان هستند و به مشکلات شکل گرفته کاربران رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز