امیدواری ها نسبت به رشد قیمت بیت کوین بالاتر رفت/ قیمت روز 9 آبان ماه 1401

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز قبل 200 دلار کاهش پیدا کرد و به محدوده 20 هزار و 506 دلاری رسید. این رمزارز طی چند روز گذشته توانسته مرز 20 هزار دلاری را حفظ کند و در این محدوده تثبیت شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زمستان طولانی بازار رمزارزها و شرایط پیش آمده سبب شد تا قیمت بیت کوین کاهش زیادی را تجربه کند. در حال حاضر این کاهش قیمتی توقف پیدا کرده و روند صعودی این رمزارز آغاز شده است. هر چند که نوسانات قیمتی برای ارز دیجیتال معروف وجود دارد ولی با این حال سرمایه گذاران نسبت به ماه پیش خوش بینی بیشتری دارند. نتایح نظرسنجی بلومبرگ بر این ادعا صحه می‌گذارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

یکی از دلایل افزایش خوش بینی و امیدواری نسبت به این بازار از احتمال آسان شدن سیاست‌های پولی بانک مرکزی نشات می‌گیرد. البته این عامل به تنهایی در ایجاد و افزایش امیدواری‌ها نقش نداشته، ولی به نظر یکی از دلایل بنیادی و مهم برای تداوم روند صعودی قیمت بیت کوین محسوب می‌شود.

آریاک سفر

براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها، روند رشد قیمتی رمزارزها در شروع این هفته از آبان بسیار کوچک بود. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تا محدوده 980 میلیارد دلاری بالا رفت اما توان عبور از این مرز را پیدا نکرد. با این حال شرایط بازار مساعد است.

اتریوم، دومین رمزارز بزرگ بازار، نیز رشد قیمتی خوبی را تجربه کرد و توانست بالای محدوده هزار و 300 دلاری قرار بگیرد.

آشنایی اجمالی با شالوده وبسایت اوکی اکسچنج

افرادی که نسبت به بازار رمزارزها امیدوار بوده و مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال هستند، باید به درگاه معتبر داخلی مراجعه کنند. اوکی اکسچنج به عنوان یک بستر مطمئن شرایطی را فراهم کرده که افراد علاوه بر معامله بیت کوین، امکان خرید و فروش 699 رمزارز دیگر را داشته باشند. این پلتفرم آنلاین بالغ بر چهار سال سابقه کاری مفید در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و دیگر خدمات مرتبط دارد. افراد در هر شرایطی اگر دچار مشکل شوند یا سوالی داشته باشند، امکان تماس با تیم پشتیبانی این مجموعه را دارند. این تیم از 100 پشتیبان آنلاین تشکیل شده که در دو شیفت همواره به سوالات کاربران پاسخ داده و به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند. افراد به منظور بهره مندی از خدمات این مجموعه کافی است با چند کلیک به وبسایت آن مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز