رکوردشکنی هایی که به دنبال کاهش قیمت بیت کوین اتفاق افتاد/قیمت روز 5 آبان ماه 1401

لست سکند

بیت کوین همچنان در کانال 20 هزار دلاری است و اندکی در این محدوده قیمتی عقب نشینی داشته است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 90 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 20 هزار و 656 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی دلایل توقف بیت کوین در محدوده‌های 19 هزار و 20 هزار دلاری عرضه بیش از حد این رمزارز معروف است. براساس آخرین اطلاعات و گزارش در دسترس، سهم هولدرهای بلندمدت از عرضه بیت کوین به 75 درصد رسیده است. این میزان عرضه از سال 2015 میلادی به بعد وجود نداشته و در این خصوص رکورد شکست. احساسات سرمایه گذاران بلندمدت اهمیت زیادی روی بازار کریپتو دارد و به همین دلیل رفتار این گروه همواره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط کنونی بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، پیش بینی‌های مختلفی درباره روند قیمتی ارائه شده است. پلن بی، خالق مدل انباشت به جریان، اعلام کرده که با توجه به نمودارها و وضعیت بیت کوین، احتمالا اولین جهش قیمتی قابل توجه این رمزارز پس از هاوینگ بعدی، در اوایل سال 2024، اتفاق خواهد افتاد.

راز آسمان پایتخت

برخی معتقدند بیت کوین در مدت کوتاه‌تری این روند نزولی را پشت سر خواهد گذاشت و به کانال‌های بالای قیمتی دست پیدا خواهد کرد. مایکل ون دپوپ، بنیانگذار مجموعه معاملاتی ایت، یکی از این افراد است که دیدگاه مثبتی نسبت به قیمت بیت کوین در کوتاه مدت دارد. ون دپوپ معتقد است بیت کوین با وجود نوسانات کم طی دو الی سه هفته آینده وضعیت مساعدی پیدا خواهد کرد.

دلیل اهمیت احراز هویت در سایت اوکی اکسچنج

افرادی که خواهان خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها از ایران هستند باید به درگاه معتبری در این خصوص مراجعه داشته باشند، اوکی اکسچنج یک بستر مناسب برای این کار است که به حفظ امنیت اطلاعات مشتریان خود اهمیت زیادی می‌دهد. به دلیل ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در اوکی اکسچنج و ماهیت خاص این بازار و همچنین به دلیل جلوگیری از سو استفاده‌های کلاهبرداران اینترنتی لازم است افرادی که از طریق این درگاه به معامله رمزارزها می‌پردازند، احراز هویت داشته باشند. این کار باعث افزایش امنیت کاربران برای انجام انواع معاملات ارزهای دیجیتال خواهد شد و آسودگی خاطر آن‌ها را در پی خواهد داشت. تایید هویت مشتریان معولات در روزهای کاری و کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز