افزایش خوش بینی سرمایه گذاران با وجود کاهش قیمت بیت کوین!/ قیمت روز 3 آبان 1401

بیت کوین در روز جاری یک پله دیگر در کانال 19 هزار دلاری عقب‌تر رفت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 71 دلار کم شد و به مرز 19 هزار و 288 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارزدیجیتال، با وجود اینکه زمستان ارزهای دیجیتال بسیار طولانی شده و شرایط قیمتی بیت کوین چندان مساعد نیست، اما نظرسنجی اخیر بلومبرگ نشان داده که خوش بینی سرمایه گذاران به این بازار بیشتر شده است. به گزارش بی این کریپتو، براساس یافته‌های بلومبرگ، تیرماه که احساسات سرمایه گذاران به طور قطعی نزولی بود نظرسنجی مشابهی داشت، اما اکنون شرایط اندکی بهبود پیدا کرده است. با این حال وضعیت قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزهای مهم بازار بهبودی نداشته و اغلب این دارایی‌ها از اواسط ماه ژوئن تاکنون در بازاری رنج خرید و فروش می‌شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود تداوم شرایط نامساعد بازار رمزارزها، 60 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی بلومبرگ آخرین اقدامات قانونی در حوزه رمزارزها را مثبت تلقی کردند و نسبت به آینده این بخش امیدوار هستند.

آریاک سفر

بر اساس آخرین گزارش‌ها، روند رشد قیمت ارزهای دیجیتال در آغاز هفته بسیار کم بود. ارزش کلی بازار نیز تا اوج هفت روزه خود در محدوده 980 میلیارد دلاری افزایش پیدا کرد. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و بیشتر سهم از این بازار را در اختیار دارد. بعد از بیت کوین، رمزارز اتریوم بیشترین سهم بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

با اوکی اکسچنج راحت معامله کنید

افرادی که مانند شرکت کنندگان در نظرسنجی بلومبرگ معتقدند قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها بالا خواهد رفت، هم اکنون به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال می‌پردازند. با توجه به شرایط سخت ایران و تحریم همه جانبه، کاربران ایرانی که مایل به معامله رمزارزها هستند باید به وبسایت‌های معتبر در این حوزه مراجعه کنند تا با آسودگی خاطر به خرید و فروش این نوع ارزها بپردازند. سایت اوکی اکسچنج یک سایت معتبر برای انجام این قبیل کارها است.

افراد با کمک این سایت می‌توانند بیشتر از 700 نوع رمزارز را معامله کنند. سایت اوکی اکسچنج بالغ بر چهار سال سابقه فعالیت در این فضا را دارد و تاکنون توانسته اعتماد بالغ بر 1 میلیون مشتری را جذب کند. کاربران طی مدت کوتاهی در این سایت امکان معامله انواع رمزارزها را در بستری امن و مطمئن دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز