قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید؟

بیت کوین هنوز در کانال 19 هزار دلاری دست و پا می‌زند، اما پیش بینی‌های قیمتی عجیبی از این رمزارز ارائه شده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 46 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 19 هزار و 150 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها بازار پیش بینی قیمتی بیت کوین داغ است و خیلی از مشتریان براساس آن به خرید و فروش می‌پرندازند. هر چند که این پیش بینی‌ها گاهی اوقات صحیح نیست اما روی ذهن معامله گران و روند معاملاتی موثر به نظر می‌رسد. اخیرا کردیبل کریپتو، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، در توئیتی اعلام کرده که قیمت بیت کوین در سال 2023 از کانال 100 هزار دلاری عبور خواهد کرد، اما بعد از آن اصلاح قیمت خواهد خورد و یک روند نزولی بزرگی در بازار شکل خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس گزارش آخر کوی تلگراف، براساس سناریوی ارائه شده توسط کردیبل، در دوره هاوینگ بعدی بیت کوین به محدوده 10 هزار دلاری نزول خواهد کرد. کردیبل کریپتو معتقد است که سال 2023 برای بیت کوین سال شکوفایی است و این مقطع زمانی برای ارز دیجیتال مذکور نقطه عطف بزرگی محسوب می‌شود.

آریاک سفر

خیلی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال با این نظر کردیبل مخالف هستند. به اعتقاد این گروه سطوح قیمتی پایین طی چند ماه آینده اتفاق خواهد افتاد و تا پایان سال 2023 این جریان تعویق پیدا نخواهد کرد. به نظر برخی فعالان بازار کریپتو و تحلیلگران، در ماه‌های آینده قیمت بیت کوین چند هزار دلار دیگر ریزش پیدا خواهد کرد و بین محدوده 10 هزار تا 16 هزار دلاری نوسان خواهد داشت.

چرا اوکی اکسچنج؟

افرادی که به آینده قیمتی بیت کوین امیدوار هستند، در سطوح قیمتی کنونی به خرید و فروش بیت کوین می‌پردازند. اما کاربران ایرانی برای معامله بیت کوین یا هر نوع رمزارز دیگری باید دقت کنند و به وبسایت‌های معتبر مراجعه داشته باشند. یکی از سایت‌های معتبر در این حوزه، اوکی اکسچنج است.

این سایت بالغ بر 700 رمزارز معتبر را در دسترس کاربران قرار داده و متقاضیان با کلیک روی هر ارز دیجیتالی ضمن مشاهده قیمت روز و دقیق آن امکان خرید و فروش را دارند. در صورتی که در جریان معاملات مشکلی ایجاد شود، کارشناسان سیستم مشکل شما را حل خواهند کرد و به سوالات شما پاسخ خواهند داد. خدمت رسانی مناسب و پشتیبانی خوب این مجموعه نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز