نزول قیمت بیت کوین رو به اتمام است؟/ قیمت روز 28 مهرماه 1401

لست سکند

بیت کوین بار دیگر نزول قیمتی را تجربه کرد و به کانال 18 هزار دلاری نزدیک شد. اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 65 دلار کم شده و در محدوده 19 هزار و 146 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، با این حال این روزها نشانه‌های زیادی مبنی بر پایان روند نزولی بیت کوین به چشم می‌خورد. به نظر برحی تحلیلگران، خروج حجم قابل توجهی بیت کوین از صرافی‌ها و ورود سرمایه گذاران بزرگ به دوره انباشت، یک نشانه مهم از شروع روند صعودی بازار رمزارز معروف است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در خصوص خروج بیت کوین، کریپتوکوانت داده‌هایی را منتشر کرده که نشان داده نزدیک به 40 هزار واجد از این رمزارز از کوین بیس، یکی از صرافی‌های معروف ارزهای دیجیتال، خارج شده است. داده‌های شاخص جا به جایی خالص بیت کوین صرافی‌ها نیز نشان می‌دهد که سرمایه گذاران به برداشت دارایی‌ها از صرافی مشغول هستند. سرمایه گذاران در واقع دارایی‌های رمزارزی خود را از حالت فروش به انباشت تغییر داده‌اند. از لحاظ تکنیکالی نیز شرایط بیت کوین مساعد است و بسیار به سال 2018 شباهت دارد.

راز آسمان پایتخت

ماه آینده انتخابات سنای آمریکا برگزار خواهد شد که این اتفاق روی بازارهای مالی اعم از رمزارزها، طلا و … موثر خواهد بود. برخی فعالان و سرمایه گذاران امیدوار هستند تا دورنمای ناامیدکننده بازارها در انتخابات پیش رو تغییر کند و شرایط بازار رمزارزها اندکی مساعد شود. وضعیت بازار کریپتو در اثر رشد قابل توجه نرخ بهره، نامساعد شد و ریزش قیمتی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال رخ داد.

منبعی معتبر برای کسب اطلاعات درباره انواع ارز دیجیتال

افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند یا به این بخش علاقه دارند باید اطلاعات لازم را درباره این بازار و انواع رمزارزها به دست آورند. البته جمع آوری اطلاعات دقیق و به روز درباره ارزهای دیجیتال کار چندان آسانی نیست و باید به منابع معتبر برای این کار مراجعه کرد.

اوکی اکسچنج تلاش کرده تا این مشکلات را حل کند و در همین خصوص اطلاعات مربوط به بازار رمزارزها را به روزرسانی می‌کند. بنابراین کسانی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال هستند با چند کلیک می‌تواند به اطلاعات و آموزش‌های خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. اوکی اکسچنج با سابقه فعالیت مفید و تیم قوی کارشناسان و همچنین پشتیبانی مناسب توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز