امیدی به بازگشت قیمت بیت کوین و رونق دوباره آن هست؟/ قیمت روز 27 مهرماه 1401

لست سکند

بیت کوین طی چند روز گذشته از کانال 19 هزار دلاری عقب نشینی نکرده و مدام در این کانال قیمتی بالا و پایین می‌شود. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 180 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 19 هزار و 225 دلار رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل‌های گوناگونی درباره روند قیمتی بیت کوین در آینده وجود دارد. اخیرا موسسه سانتیمنت از وجود علائمی درباره شروع یک حرکت صعودی خبر داده است. در واقع به گزارش این مجموعه برخی معیارهای بندمدت بیت کوین طی چند ماه گذشته نشانه‌های از بازگشت روند را به نمایش گذاشته‌اند. در این گزارش ذکر شده که وضعیت بیت کوین از نظر تکنیکال بسیار صعودی به نظر می‌رسد. چند روز پیش ویس کریپتو، بازوی تخصصی آژانس رتبه بندی ویس در حوزه ارزهای دیجیتال، اعلام کرده که برخلاف عملکرد ضعیف بیت کوین در هفته گذشته، برخی اندیکاتورها حکایت از شروع بریک اوت این ارز دیجیتال معروف دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علاوه بر تمام پیش بینی‌ها و مسائلی که ذکر شده، هش ریت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته سقف جدیدی ایجاد کرده است. این مورد هم بر بازیابی قیمتی احتمالی بیت کوین مهر تایید می‌زند.

راز آسمان پایتخت

با این حال به نظر هنوز بین فعالان و سرمایه گذاران دل نگرانی زیادی نسبت به اقدامات آینده فدرال رزرو وجود دارد. با انتشار شاخص قیمت مصرف کنند و اعلام ارقام تورمی ناامیدکننده، این نگرانی‌ها افزایش پیدا کرد. اما این موضوع تا زمان حاضر نرخ بیت کوین را چندان تحت تاثیر قرار نداده و باعث عقب نشینی آن به سمت مرزهای پایین‌تر قیمتی نشده است.

کیف پول اوکی اکسچنج را چگونه ایجاد کنیم؟

افرادی که در حوزه رمزارزها تخصص دارند و مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستند باید از درگاه‌های مطمئن اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک درگاه مطمئن است که افراد ضمن معامله انواع رمزارز در آن امکان ذخیره ارز دیجیتال مورد نظر خود را دارند. افرادی که حساب آن‌ها در این وبسایت تایید شده باشد، امکان ایجاد کیف پول مخصوص خود را دارند. تمامی کوین‌های موجود در لیست معاملاتی این سایت، قابل نگهداری در کیف پول هستند. نگهداری انواع رمزارز در کیف پول اوکی اکسچنج هیچ هزینه‌ای ندارد. افراد در صورتی که درخصوص کیف پول اوکی اکسچنج یا خرید و فروش رمزارزها سوال داشته باشند می‌توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز