کف قیمت بیت کوین در چرخه بعدی 35 هزار دلار می شود؟!/ قیمت بیت کوین 24 مهرماه

لست سکند

بیت کوین مثل چند روز گذشته در کانال 19 هزار دلاری نوسان دارد اما همچنان برخی به آینده قیمتی این رمزارز معروف امیدوار هستند. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 54 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 19 هزار و 152 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا کوین تلگراف گزارش داده که علائمی از رسیدن بیت کوین به کف بازار نزولی مشاهده می‌شود. با وجود اینکه هنوز گروهی نسبت به آینده قیمتی این ارز دیجیتال دل نگران هستند، اما شاخص‌های آنچین به نحوی برای برخی فعالان این بازار دلگرم کننده است. با توجه به شاخص‌های آنچین بازار نزولی سال 2022 به شکل دلگرم کننده‌ای به بازارهای نزولی قبل شباهت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آلن، یکی از معامله گران معروف بیت کوین، در توییتر اعلام کرده که ساختار بازار کنونی بیت کوین به شدت شبیه بازارهای نزولی سال 2014 و 2018 است. هم اکنون نرخ بیت کوین به سطوح کف چرخه‌های قبل رسیده است، سطح‌هایی که تا به حال فقط سه مرتبه در روند قیمت بیت کوین تکرار شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

این شرایط نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین صعود را تجربه خواهد کرد و در آینده کف قیمتی آن در سطوح بالای قیمتی خواهد بود. آلن قیمت‌ها و حرکات قیمتی این رمزارز را در چرخه‌های قبلی و کنونی به دقت بررسی کرده و براساس آنچه رخ داده پیش بینی کرده که در چرخه بعدی کف نرخ بیت کوین در محدوده 35 هزار دلاری خواهد بود. آلن به کاربران توصیه کرده که با توجه به این پیش بینی باز هم نباید هیجانی خرید داشته باشند و باید اندکی صبر کنند تا حقایق بیشتری از بازار آشکار شود.

ساخت کیف پول در اوکی اکسچنج

افرادی که با توجه به این پیش بینی شرایط را برای خرید و فروش بیت کوین مناسب می‌بینند باید از طریق صرافی یا وبسایت معتبر به این کار اقدام کنند. با توجه به اینکه ایران گرفتار تحریم‌های همه جانبه است بنابراین امکان معامله ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های بین المللی فراهم نیست. یکی از روش‌های معامله رمزارزهای معروف مراجعه به وبسایت اوکی اکسچنج است. افراد با ورود به وبسایت مذکور و کلیک روی رمزارز مورد نظر خود، امکان دریافت اطلاعات به روزرسانی شده به همراه نمودار قیمتی و همچنین امکان خرید و فروش را دارند.

افرادی که مایل هستند کیف پول اوکی اکسچنج را داشته باشند تا ارز دیجیتال خود را نگهداری کنند، باید ابتدا در این مجموعه احراز هویت شوند و سپس به ساخت این مورد اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز