کاهش قیمت بیت کوین و ادامه ترس شدید سرمایه گذاران / قیمت روز 23 مهرماه

لست سکند

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 2.9 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 19 هزار و 177 دلاری رسید. برخلاف امیدواری‌ها نرخ بیت کوین همچنان در مدار کاهشی گام برمی‌دارد و به نظر از این موضع دست بردار نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ادوارد مویا، تحلیلگر بازار بین المللی بروکر اوآندا، بیان کرده که قیمت بیت کوین رضایت بخش به نظر نمی‌رسد.اکنون عملکرد میان مدت بیت کوین حائز اهمیت است. در صورتی که خرس‌ها بتوانند قیمت بیت کوین را تا مرز 17 هزار و 600 دلاری عقب بکشند، فروش زیادی رخ خواهد داد. در صورتی که رمزارز معروف به این مرز قیمتی دست پیدا کند به پایین‌ترین سطح نرخ سال 2022 رسیده است و شرایط آن وخیم‌تر خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

فدرال رزرو آمریکا همچنان در پی کاهش تورم، میزان نرخ بهره را بالا می‌برد و این موضوع وضعیت بیت کوین را بدتر می‌کند. براساس آخرین اطلاعات از شاخص ترس و طمع، همچنان ترس شدید در بازار حاکم است و سرمایه گذاران از بازار بیت کوین خارج می‌شوند. شاخص ترس و طمع شاخصی است که احساسات سرمایه گذاران را اندازه گیری می‌کند و براساس نوسانات، حجم بازار، بحث‌های رسانه‌های اجتماعی و تسلط بیت کوین سنجیده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

امسال بیت کوین نتوانست عملکرد مناسبی را از خود نمایش دهد و بیشتر روزهای سال درگیر احساسات نزولی شدید بود. عملکرد ضعیف این رمزارز در ماه گذشته سبب شد تا بسیاری از سرمایه گذاران امید خود را از دست بدهند و دیگر نسبت به رشد سریع قیمتی این رمزارز امیدوار نباشند.

اوکی اکسچنج؛ درگاهی معتبر برای معامله رمزارزها

با توجه به کاهش قیمتی پیش آمده برای بیت کوین برخی این شرایط را فرصت مناسبی برای معامله می‌دانند. خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزهای برتر بازار در هر زمانی باید از درگاه مناسب انجام شود. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر و البته با امنیت بالا برای معامله انواع رمزارزها است. این وبسایت بیشتر از چهار سال است که انواع خدمات ارزهای دیجیتال را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد و بالغ بر 1 میلیون مشتری در سراسر کشور دارد.

افرادی که خواهان استفاده از انواع خدمات مرتبط با حوزه رمزارزها از طریق اوکی اکسچنج هستند می‌توانند با تماس تلفنی یا دیگر راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها کمک بگیرند تا با خیال آسود به معامله بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز