هنوز قیمت بیت کوین در محدوده 19 هزار دلاری نوسان دارد! / قیمت روز 20 مهر

قیمت بیت کوین همچنان در کنال 19 هزار دلاری دست و پا می‌زند. دیگر رمزارز مهم بازار یعنی اتریوم نیز با افت قیمت شدیدی مواجه شده و بعد از مرج شرایط مساعدی ندارد. هم اکنون نرخ اتریوم در مرز هزار و 200 دلاری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین رفته رفته از مرز 20 هزار دلاری در حال فاصله گیری است و به حمایت‌های جدیدی نزدیک می‌شود. اگر این رمزارز مرز قیمتی 19 هزار دلاری را از دست بدهد، امکان کاهش چشمگیر نرخ آن وجود دارد و حتی برخی پیش بینی کرده‌اند قیمت این ارز دیجیتال معروف تا محدوده 18 هزار و 500 دلاری عقب نشینی خواهد کرد. در صورتی که این محدوده قیمتی هم از دست برود، امکان کاهش بیشتر نرخ بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود. در واقع براساس پیش بینی‌های قبلی امکان ریزش بیت کوین تا محدوده 12 هزار دلاری دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آلت کوین‌های معروف نیز در روز جاری وضعیت مساعدی نداشتند. نگاهی به 50 رمزارز برتر بازار نشان می‌دهد که تنها دو آلت کوین وضعیت مساعدی دارند.

آریاک سفر

در حال حاضر ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 1.7 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 919 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات در مقایسه با روز قبل رشد خوبی داشته و با رشد 34 درصدی اکنون در محدوده 53 میلیارد دلار قرار دارد.

همچنین ارزش معاملات دیفای 3 میلیار دلار بوده و ارزش معامله‌های استیبل کوین‌ها نیز در محدوده 50 میلیارد دلاری قرار گرفته است.

خرید و فروش بیت کوین و رمزارزها را از طریق کدام سایت انجام دهیم؟

افرادی که در شرایط حاضر قصد خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال مختلف را دارند، بهتر است به سایت اوکی اکسچنج سر بزنند. این سایت امکان معامله فوری را برای همه کاربران واجد شرایط فراهم کرده است. این امکان باعث می‌شود افراد بدون نیاز به احراز هویت و ساختن کیف پول، بلافاصله برای معامله رمزارز مورد نظر خود اقدام کنند. کاربران برای این کار کافی است روی گزینه مبادله سریع کلیک کرده و به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای مورد نظر خود بپردازند.

ضمنا در این مسیر افراد امکان استفاده از راهنمایی و مشاوره کارشناسان خبره را دارند. کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران هستند و به آن‌ها برای انجام یک معامله مناسب کمک می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز