سقوط قیمت بیت کوین نگرانی معامله گران را بیشتر کرد/ 17 مهر 1401

قیمت بیت کوین امروز هم در مدار نزولی حرکت کرد. هم اکنون نرخ این رمزارز معروف نسبت به روز قبل 40 دلار کمتر شده و به مرز 19 هزار و 422 دلاری رسید. برخی تحلیلگران بازار رمزارز معتقدند در صورتی که این روند نزولی ادامه پیدا کند، فروشندگان بیشتری در بازار حضور پیدا خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین تحلیل‌های ارائه شده از متریال ایندیکیتورز، بیت کوین طی یک هفته اخیر چهار بازگشت متوالی از سطح میانگین متحرک ساده 50 روزه داشت. سپس آمار مربوط به نرخ بیکاری در آمریکا منتشر شد و قیمت این رمزارز معروف به پایین 20 هزار دلار سقوط کرد. به نظر فعالان و کارشناسان این وضعیت به دلیل سیاست‌های فدرال رزرو و شرایط موجود اقتصادی همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون مرز 19 هزار دلاری یکی از سطوح حمایتی مهم بیت کوین محسوب می‌شود و در صورت از دست رفتن آن احتمالا ریزش بیشتر قیمتی اتفاق خواهد افتاد. کارشناسان پلتفرم ویل مپ معتقدند که نقاط خرید و فروش نهنگ‌ها سطوح کلیدی را مشخص خواهد کرد. یکی از این سطح‌های حمایتی مرز 12 هزار و 500 دلاری است که تاکنون نرخ بیت کوین به پایین این محدوده نزول پیدا نکرده است. در صورتی که روند کاهش قیمتی همچنان ادامه پیدا کند، این محدوده مهم قیمتی به عنوان یکی از اساسی‌ترین نقاط حمایتی عمل خواهد کرد.

آریاک سفر

کسب درآمد از طریق اوکی اکسچنج

افرادی که شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارزی مناسب می‌دانند باید به وبسایت معتبر در این خصوص مراجعه کنند تا معامله‌ای بدون دغدغه و مناسب داشته باشند. اوکی اکسچنج یکی از این سایت‌ها است که افراد از طریق آن می‌توانند کسب درآمد هم داشته باشند. افرادی که مایل به کسب درآمد از صفحه اوکی اکسچنج هستند ابتدا باید در این وبسایت ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را سپری کنند.

بعد از این مرحله، نوبت به دریافت لینک اشتراک گذاری مخصوص کاربر می‌رسد که فرد باید این لینک را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. به ازای هر کاربری که با لینک مخصوص فرد وارد سایت شود، ثبت نام اتفاق خواهد افتاد و در هر معامله 25 درصد کمیسیون به صاحب لینک تعلق خواهد گرفت. افراد به منظور دریافت کد معرف و لینک اشتراک گذاری باید به حساب کاربری خود وارد شده و از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز