قیمت بیت کوین در محدوده 20 هزار دلاری باقی می ماند؟/ قیمت بیت کوین 14 مهرماه

بیت کوین اندکی رشد قیمتی داشته و این موضوع باعث امیدواری فعالان بازار شده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 60 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 20 هزار و 165 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین بالاخره بعد از ریزش قیمتی در دو هفته گذشته توانسته این روزها ثبات قیمتی بیشتری داشته باشد و بازار آن اندکی به آرامش برسد. یکی از دلایل مهم کاهش قیمتی بیت کوین طی روزهای گذشته به مسئله اقتصاد کلان و وضعیت نابسامان اقتصادی جهان و سیاست‌های انقباضی دولت آمریکا و کشورهای اروپایی مربوط می‌شود. با وجود اینکه اکنون نرخ بیت کوین اندکی بهبود پیدا کرده و به سمت مرزهای بالاتر حرکت داشته، اما همچنان تهدیدهای جدی برای این رمزارز پابرجاست و به نظر فعالان باید این مسائل را مورد توجه قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علاوه بر این موضوع، جنگ روسیه و اوکراین بر نابسامان‌تر شدن شرایط دامن زده و زمینه را برای افزایش نرخ بهره و کاهش بیشتر قیمت بیت کوین فراهم کرده است. به همین دلیل رشد قیمتی بیت کوین ممکن است چندان دوامی نداشته باشد و نرخ این ارز دیجیتال بار دیگر به پایین کانال 20 هزار دلاری برسد.

آریاک سفر

همچنین بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات موسسه تحلیل بلاکچین سانتیمنت، همچنان احساسات بازار نسبت به رمزارز معروف منفی است و امتیاز وزنی آن به 33 درصد منفی می‌رسد.

گفتنی است همین گزارش نشان می‌دهد که کاربرد واژه بیت کوین در شبکه‌های اجتماعی به پایین 20 درصد رسیده که این مسئله کاهش علاقه عمومی به پادشاه بازار کریپتو را بیان می‌کند.

معامله آنی و سریع با اوکی اکسچنج

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را در این شرایط دارند باید به وبسایت معتبر در این خصوص مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یک سایت مطمئن برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال است که بیشتر از پنج سال سابقه کاری دارد. تعداد کاربران این مجموعه بالای 1 میلیون نفر است.

افرادی که قصد خرید و فروش سریع بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را دارند می‌توانند با مراجعه به این سایت بدون نیاز به ساخت کیف پول، به صورت آنی معامله داشته باشند. امکان معاملات آنی انواع ارزهای دیجیتال در این سایت فراهم شده و افراد با چند کلیک می‌توانند نسبت به این موضوع اقدام کنند. کاربران در جریان خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود می‌توانند از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز