پیش بینی کاهش قیمت بیت کوین تا کانال 12 هزار دلاری!

لست سکند

کاهش قیمت بیت کوین ادامه دارد و امروز این رمزارز معروف به سمت مرزهای پایین‌تر کانال 18 هزار دلاری عقب نشینی کرد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 83 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 18 هزار و 859 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ بیت کوین هنوز نتوانسته خود را از دور باطل نجات دهد و در کانال 18 هزار دلاری متوقف شده است. هنوز ترس شدیدی در بازار رمزارزها وجود دارد و به نظر سرمایه گذاران همچنان درباره سرمایه گذاری روی بیت کوین با احتیاط عمل خواهند کرد. برخی از اخبار و پیش بینی‌ها به این ترس شدید دامن می‌زند و باعث افزایش بیشتر رعب و وحشت سرمایه گذاران ارز دیجیتال معروف می‎شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا تحلیلگران گلدمن ساکس پیش بینی کرده‌اند که بازار سهام آمریکا 26 درصد دیگر افت خواهد داشت و قیمت بیت کوین نیز تا کانال 12 هزار دلاری کاهش پیدا خواهد کرد. به نظر این گروه تحلیلگر شرایط کلان اقتصادی و سیاست‌های فدرال رزرو در جهت کاهش تورم چنین کاهش قیمتی را برای بیت کوین رقم خواهد زد.

راز آسمان پایتخت

البته برخی فعالان بازار رمزارزها نسبت به این موضوع و افزایش نرخ بهره واقف بوده و خود را برای روزهای سخت‌تر در بازار کریپتو آماده کرده‌اند. این روزها اغلب معامله گران در معاملات آپشن در موقعیت فروش قرار گرفته‌اند که همین موضوع احساس ترس شدید و پیش بینی ریزش قیمت بیت کوین توسط معامله گران را بیان می‌کند. این شرایط به پیش بینی تحلیلگران گلدمن ساکس نزدیک است.

خرید و فروش انواع رمزارزها در اوکی اکسچنج

اما برخی با توجه به این پیش بینی‌ها یا شرایط دیگر در موقعیت فروش قرار گرفته یا حتی اقدام به خرید می‌کنند. افرادی که در وضعیت کنونی بازار کریپتو، مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستند بهتر است به وبسایت معتبر برای انجام این کار مراجعه کنند. سایت اوکی اکسچنج با فراهم کردن بستر مطمئن و شرایط مساعد این امکان را برای مشتریان بازار کریپتو فراهم کرده تا با آسودگی خاطر به خرید و فروش انواع رمزارز بپردازند. بالغ بر چهار سال است که اوکی اکسچنج به ارائه خدمت به مشتریان بازار رمزارزها می‌پردازد و در همین مدت زمان کم توانسته بیشتر از 1 میلیون مشتری از سراسر ایران داشته باشد. بیشتر از 70 پشتیبان به صورت شبانه روزی کاربران را همراهی می‌کنند و به ارائه خدمت به آن‌ها پردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز