قیمت بیت کوین به کانال 11 هزار دلاری می رسد؟ / قیمت 30 شهریور

لست سکند

بیت کوین مدام در کانال 18 هزار و 19 هزار دلاری می‌چرخد و دائما در حال جابجایی بین دو کانال قیمتی یاد شده است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 40 دلار بیشتر شده و در محدوده 19 هزار و 99 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر معامله گران بیت کوین به شدت از این وضعیت خسته شده‌اند. ارزش رمزارز معروف طی یک هفته اخیر بیشتر از 10 درصد کم شده و براساس اعداد و ارقام موجود نزدیک به 165 میلیارد دلار سرمایه از این بازارها بیرون رفته است. اکنون بسیاری از معامله گران بازار علاقمند هستند تا بدانند قیمت بیت کوین چه زمانی به کف خود خواهد رسید؟

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گزارش ارز دیجیتال، در این خصوص رکت کپیتال،یکی از تحلیلگران معروف بازار رمزارزها، با در نظر گرفتن حرکات بیت کوین در دوره‌ای خاص قبل از هاوینگ‌های قبلی، به این نتیجه رسیده که نرخ این رمزارز در سال 2022 به پایین‌ترین میزان خواهد رسید. هاوینگ اتفاقی است که بعد از آن پاداش استخراج هر بلاک بیت کوین به کمتر از نصف می‌رسد، در نتیجه سرعت عرضه کاهش پیدا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

به نظر کپیتال، کف قیمتی بیت کوین بین محدوده 23 هزار و 467 دلاری تا 16 هزار و 985 دلاری قرار خواهد گرفت. در بدترین شرایط این امکان وجود دارد، نرخ ارز دیجیتال مذکور از این محدوده پایین‌تر رفته و به مرز 11 هزار و 500 دلاری هم برسد.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته 10.29 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 68.45 میلیارد دلار شده است. حجم تمام سکه‌های پایدار نیز یک شبانه روز اخیر کم شده و در محدوده 62.99 میلیارد دلار قرار دارد.

بستری مطمئن برای خرید و فروش بیت کوین

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزها را دارند باید به یک وبسایت معتبر در این خصوص مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های معتبر و باسابقه در این حوزه است که امکان معامله آسان بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

افراد به راحتی این امکان را دارند آخرین قیمت ارزهای دیجیتال در بازار اوکی اکسچنج تریدر را مشاهده کنند و از طریق بررسی نمودارها رمزارز مورد نظر خود را بخرند یا بفروشند. سایت اوکی اکسچنج در زمانی کمتر از 12 ثانیه به مشتریان خود خدمات رمزارزی مرتبط را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز