برگشت قیمت بیت کوین شرایط بهتر می‌کند؟ / 29 شهریور 1401

لست سکند

بیت کوین بار دیگر کانال 18 هزار دلاری را پشت سر گذاشت و در محدوده 19 هزار دلاری قرار گرفت. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 161 دلار کم شده و به مرز 19 هزار و 297 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین شرایط مساعدی ندارد و حتی برخی معتقدند این وضعیت نا به سامان ادامه پیدا خواهد کرد. روز گذشته سطح حمایت اولیه بیت کوین در مرز 19 هزار دلاری در هم شکسته شد و سپس قیمت این رمزارز در نمودار چهار ساعته در کانال 18 هزار دلاری رو به پایین در حرکت است. کارشناسان اعلام کرده بودند در صورتی که قیمت بیت کوین از سطح حمایت فعلی خود بالاتر نرود، احتمالا تا محدوده 17 هزار دلاری کاهش پیدا خواهد کرد. اما گاوهای بازار نسبت به کاهش قیمتی واکنش نشان داده و بار دیگر قیمت بیت کوین را به سمت مرزهای قیمتی بالاتر سوق دادند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر اغلب تحلیلگران، تصمیم بانک‌‌های مرکزی سراسر دنیا برای کاهش تورم و بهبود وضعیت اقتصادی باعث شده تا نرخ ارزهای مجازی کاهش پیدا کرده و قیمت بیت کوین، به عنوان ارز دیجیتال برتر، به حداقل مقدار ممکن برسد. تا زمانی نرخ بهره بالا برود، نقدینگی بازار ارزهای مجازی ضعیف شده و این وضعیت تداوم پیدا خواهد کرد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیشتر از 60 درصد ارزش خود را از دست داده است.

راز آسمان پایتخت

طی 24 ساعت گذشته ارزش بازار رمزارزها 70 میلیون دلار کم شد و به مرز 941 میلیون دلاری رسیده است.

مزیت‌های اوکی اکسچنج چیست؟

افرادی که در ایران زندگی می‌کنند و قصد خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را دارند می‌توانند از خدمات مطمئن و امن سایت اوکی اکسچنج بهره ببرند. این سایت به دلیل داشتن مزیت‌هایی اعم از اپلیکیشن خرید و فروش رمزارزها، پشتیبانی از 700 ارز دیجیتال مطرح بازار، امکان معامله با دیگر کاربران در بخش تریدر و پشتیبانی تیکت و تلفن همواره مورد توجه مشتریان ایرانی است.

افرادی که قصد استفاده از اپلیکیشن این مجموعه را دارند کافی است متناسب با نوع گوشی خود، اندروید یا آی اُ اس، برنامه مورد نظر را از وبسایت اوکی اکسچنج دانلود کنند. ضمنا افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره بازار رمزارزها می‌توانند از کارشناسان مجرب این مجموعه کمک بگیرند یا از اطلاعات آکادمی و وبلاگ آن استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز