بهترین فرصت برای خرید بیت کوین + قیمت 28 شهریورماه

بیت کوین طی 24 ساعته گذشته ریزش قیمتی سنگینی را تجربه کرد و از میانه کانال 18 هزار دلاری هم پایین‌تر رفت. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته هزار و 227 دلار کم شده و در محدوده 18 هزار و 487 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که بیت کوین تحت تاثیر جلسات آینده فدرال رزرو چنین کاهش قیمتی را تجربه و در واقع اثرات آن را پیشخور کرده است. البته تنها این عامل در عقب نشینی قیمتی بیت کوین نقش نداشته و به نظر دیگر موارد مثل افزایش بدبینی‌ها نسبت به شرایط اقتصادی نیز بر نوسانی شدن بازار دارایی‌ها پرریسک اعم از سهام و رمزارزها موثر بوده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

همین شرایط سبب شده تا بار دیگر سرمایه گذاران رمزارز معروف و دیگر ارزهای دیجیتال احساس ترس داشته باشند. براساس آمار و اطلاعات موجود، هم اکنون شاخص ترس و طمع بیت کوین از 27 به 21 واحد کاهش پیدا کرده که نشان دهنده ترس شدید فعالان بازار است. در صورتی که وضعیت بازار اندکی بهبود پیدا خواهد کرد که گاوها از کاهش بیشتر قیمت بیت کوین و کم شدن عدد شاخص ترس و طمع جلوگیری کنند. اگر عدد شاخص ترس و طمع به زیر 20 واحد برسد، احتمال ریزش بیشتر نرخ بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود. زیر اعداد پایین 20 نشان دهنده ترس شدید هستند و در واقع به نوعی شرایط بد بازار را مخابره می‌کنند.

آریاک سفر

پنج رمزارز برتر این هفته را بشناسید

کاربران ایرانی برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها نمی‌توانند به صرافی‌ها یا عاملیت‌های مجاز حضوری این کار مراجعه کنند. از طرفی کاربران ایرانی به راحتی امکان برقراری ارتباط با صرافی‌های خارجی معتبر را ندارند. بنابراین برای معامله انواع رمزارزها باید به درگاه یا وبسایت معتبر مراجعه داشته باشند. اوکی اکسچنج یکی از این وبسایت‌ها است.

این سایت ابتدای هر هفته پنج رمزارز برتر بازار را معرفی کرده و عملکرد آن‌ها را برای کاربران تحلیل می‌کند. این کار باعث می‌شود تا کاربران در مدت زمان کوتاهی به تحلیل رمزارزهای برتر بازار و مشاهده رفتار آن‌ها بپردازند. در حال حاضر اطلاعات پنج رمزارز برتر این هفته بازار در وبسایت اوکی اکسچنج موجود است. افراد برای خرید و فروش هر نوع رمزارزی این امکان را دارند تا با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و انواع ارزهای دیجیتال را با امنیت کامل خرید و فروش کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز