بیت کوین باز هم رشد قیمتی را تجربه می‌کند؟

لست سکند

بیت کوین در مرز 20 دلاری قرار دارد و در این محدوده جابجا می‌شود. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز گذشته 200 دلار بالا رفته و به مرز 20 هزار و 137 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین روزهای ابتدایی هفته بالاتر از محدوده 22 هزار دلاری قرار داشت. اما بعد از انتشار نرخ تورم نزدیک اس اند پی 500 طی چند ساعت حدود 5.5 تا 6.5 درصد ریزش پیدا کرد. قبلا پیش بینی می‌شد که تورم کنترل شده باشد. اما برخلاف پیش بینی‌ها، تورم طی این مدت کوتاه کنترل نشد و به دنبال آن احتمالا سیاست‌های انقباضی ادامه پیدا خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

خوش بینی که قبل از اعلام نرخ تورم وجود داشت باعث شده بود نرخ بیت کوین در کوتاه مدت صعودی شود. اما بعد از انتشار خبر مربوط به رشد تورم، بازارهای ریسک پذیر مثل سهام و رمزارزها سقوط داشتند.

راز آسمان پایتخت

از نظر فنی، بیت کوین در محدوده 22 هزار تا 23 هزار دلاری با مقاومت تکنیکالی مهمی مواجه بود. اما گزارش تورم باعث شد تا بیت کوین از این محدوده صرف نظر کرده و به کانال‌های پایین‌تری برسد. ترس از تداوم این شرایط، سخت‌تر شدن وضعیت اقتصادی و ادامه سیاست‌های انقباضی باعث شد تا بسیاری از معامله گران به منظور حفظ سرمایه خود طی یک شبانه روز، 84 هزار بیت کوین را به صرافی‌ها ارسال کنند. در نتیجه همین اقدام بود که فشار فروش زیادی به شبکه بیت کوین وارد شد و قیمت این رمزارز کاهش زیادی پیدا کرد.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.71 درصد کمتر شده و در محدوده 989.80 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنان بیت کوین صدرنشین بازار ارزهای دیجیتال است و بعد از آن اتریوم قرار گرفته است.

اوکی اکسچنج و خدمات متنوع آن را بشناسید

افرادی که می‌خواهند تحلیل‌های درستی از قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها داشته باشند، می‌توانند به وبسایت اوکی اکسچنج سر بزنند. افراد با مراجعه به سایت اوکی اکسچنج ضمن اطلاع از قیمت و تحلیل دقیق انواع رمزارزها، امکان خرید و فروش بیت کوین و بیشتر از 700 نوع ارز دیجیتال را خواهند داشت. این پلتفرم باسابقه دارای کارشناسان مجرب و خبره است که به کاربران خدمت رسانی می‌کنند. 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت صبح و عصر همواره پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان هستند. تاکنون بیشتر از 1 میلیون ایرانی از خدمات این وبسایت استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز