چرا قیمت بیت کوین دوباره تا کانال 18 هزار دلاری سقوط کرد؟

لست سکند

نوسانات قیمتی بیت کوین بین کانال 18 هزار و 19 هزار دلاری تداوم دارد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 74 دلار بالا رفته و در محدوده 18 هزار و 991 دلاری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین پیش از اعلام تصمیم فدرال رزرو برای رشد نرخ بهره اندکی بالا رفت. این اتفاق نشان دهنده این است که معامله گران بیت کوین از افزایش 0.75 درصدی نرخ این رمزارز مطمئن بودند. به گفته جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، به نظر نرخ بهره تا پایان سال 125 واحد دیگر نیز بالا خواهد رفت. در صورت عملیاتی شدن این موضوع نرخ بهره تا پایان سال جاری به 4.4 درصد خواهد رسید. میزان افزایش نرخ بهره بسیار بیشتر از مقدار پیش بینی شده تحلیلگران در ماه ژوئن بود. تحلیلگران احتمال داده بودند که نرخ بهره تا پایان سال 3.8 درصد افزایش پیدا کند. اما اکنون رئیس بانک مرکزی آمریکا مقدار آن را 4.4 درصد اعلام کرده که تفاوت فاحشی با میزان پیش بینی شده دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی شرایط بیت کوین بهبود پیدا خواهد کرد و قیمت آن در کوتاه مدت صعودی خواهد شد که گاوها کنترل بازار را از دست خرس‌ها خارج کنند. به همین منظور باید قیمت این رمزارز بالای میانگین متحرک نمایی 20 هفته‌ای قرار گیرد. این قیمت 20 هزار و 100 دلار است. براساس آخرین اخبار، ارزش بازار بیت کوین در صبح روز گذشته به 360 میلیارد دلار رسیده بود.

امکان خرید و فروش آنی رمزارزها در اوکی اکسچنج

وبسایت اوکی اکسچنج یک وبسایت معتبر درخصوص معامله آسان بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معتبر بازار است که با فراهم کردن بستری امن و مطمئن برای این کار، اعتماد مشتریان زیادی را جلب کرده است. مشتریان از طریق این سایت امکان خرید و فروش بیت کوین و 699 رمزارز دیگر را با شرط تحویل آنی و بدون نیاز به ساخت کیف پول را دارند. در صورتی که افراد در این حوزه سوالی داشته باشند یا در حین انجام کار با مشکلاتی روبرو شوند می‌توانند از طریق فضای مجازی یا تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنند. تیم پشتیبانی این مجموعه متشکل از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت است که به همواره به سوالات کاربران پاسخ داده و مشکلات آن را در صورت لزوم برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز