قرارگیری مجدد بیت کوین در کانال 19 هزار دلاری/ قیمت روز 16 مهرماه

لست سکند

بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز کاهش قیمتی را تجربه کرد و مجددا در کانال 19 هزار دلاری قرار گرفت. قیمت بیت کوین در روز جاری در مقایسه با روز قبل 0.03 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 19 هزار و 520 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ رمزارز معروف بازار به دنبال انتشار اطلاعات اشتغال آمریکا مبنی بر افزایش بیشتر از حد انتظار نرخ اشتغال و کاهش میزان بیکاری در این کشور کاهش پیدا کرد. به همین دلیل کارشناسان معتقدند که فدرال رزرو آمریکا روند سخت گیرانه افزایش نرخ بهره را ادامه خواهد داد. این موضوع روی قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اثر گذاشت و نرخ آن‌ها را کاهش داد. همه این موضوعات و مسائل باعث ادامه افت بازار در روزهای آینده خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گزارش کوین دسک، این روزهای بیت کوین و طلا به شدت به همبستگی دارند و وارد روند جدیدی شده‌اند. براساس آخرین گزارش‌ها نرخ همبستگی طلا و بیت کوین طی یک هفته گذشته بیش از 0.3 درصد اعلام شد که این میزان بالاترین مقدار در یکسال اخیر بود.

راز آسمان پایتخت

امروز حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 4.85 درصد کم شد و به مرز 51.99 میلیار دلار رسید. مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نیز نسبت به روز قبل 1.21 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 946.24 میلیارد دلار قرار گرفت. هم اکنون بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و 39.56 درصد از کل بازار را در اختیار دارد. بعد از بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم بیشترین حجم بازار را از آن خود کرده است.

نکاتی درباره وبسایت اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین در شرایط حاضر هستند باید از طریق درگاهی معتبر نسبت به این امر اقدام کنند. وبسایت اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای انجام فعالیت‌هایی پیرامون خرید و فروش انواع رمزارز است. افراد از طریق این وبسایت امکان خرید و فروش بیشتر از 700 رمزارز را دارند.

در صورتی که فردی در جریان خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مشکل داشته باشد، می‌تواند از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرد. بالغ بر 70 پشتیبان این مجموعه به صورت شبانه روزی در تمامی ایام کاری هفته به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. براساس آخرین اخبار و اطلاعات تاکنون بالغ بر 1 میلیون کاربر از سراسر کشور از خدمات این مجموعه بهره برده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز