تداوم کاهش قیمت بیت کوین و رکوردشکنی هش ریت آن!/ 18 مهر 1401

لست سکند

بیت کوین در روز جاری نسبت به روز قبل باز هم افت قیمت را تجربه کرد. قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 0.71 درصد کم شد و به مرز 19 هزار و 276 دلار رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش نرخ بیت کوین طی چند روز اخیر، اما هش ریت این رمزارز همچنان بالا است. هش ریت بیت کوین طی چند ماه قبل همواره رو به افزایش بوده و حتی چندین مرتبه به رکوردهای جدیدی دست پیدا کرده است. بیت کوین طی 9 روز اخیر رکورد جدیدی در زمینه هش ریت داشته است. براساس آخرین گزارش کوین تلگراف، هش ریت رمزارز معروف از نهم مهرماه تاکنون 10.8 درصد بیشتر شده و رکورد جدیدی را مجددا به ثبت رسانده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این موضوع در حالی رخ داده که برخی فعالان و کارشناسان معتقد بودند سیاست‌های جدید فدرال رزرو باعث ضعف شبکه بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معتبر خواهد شد. در حالی که رشد هش ریت نشان می‌دهد که شبکه بیت کوین از لحاظ امنیتی قدرت زیادی پیدا کرده است.

راز آسمان پایتخت

برخی هنوز نسبت به آینده رمزارز معروف امیدوار هستند و معتقدند هنوز امکان رشد قیمتی بیت کوین وجود دارد. در این باره کی یانگ جو، مدیرعامل پلتفرم تحلیلی کریپتو کوانت، اعلام کرده که صعود بیت کوین در آینده یک نشانه خواهد داشت. به گفته یانگ جو، احتمالا فاز صعودی بعدی بیت کوین زمانی شروع می‌شود که مقدار زیادی یو اس دی کوین به صرافی‌ها منتقل شود.

با وجود تمام این نظرات و پیش بینی‌ها، هنوز سرمایه گذاران درباره آینده این رمزارز نگران هستند و معتقدند که باید به سیاست‌های فدرال رزرو در جریان خرید و فروش‌ها توجه ویژه داشت.

مسائل مورد توجه در هنگام معامله رمزارزها

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در چنین شرایطی باید محتاطانه و با در دست داشتن اطلاعات کامل انجام شود. اطلاعات مربوط به بازار رمزارزها نیز باید از منابع معتبر و موثقی جمع آوری شود و نباید به هر منبعی اطمینان کرد. اوکی اکسچنج انواع اطلاعات درباره رمزارزهای مهم بازار را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را دارند می‌توانند از طریق وبلاگ و مطالب آموزشی سایت اوکی اکسچنج به این کار اقدام کنند. این سایت بالغ بر چهار سال در بازار حضور داشته و انواع خدمات رمزارزی به روز را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز