دل نگرانی معامله گران درباره کاهش هر روزه قیمت بیت کوین!

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 71 دلار کاهش پیدا کرد و یک قدم دیگر به مرز 19 هزار دلاری عقب نشینی داشت. این روزها معامله گران بیت کوین به شدت نگران تغییر قیمتی این رمزارز هستند و بر این باورند که امکان کاهش بیشتر نرخ آن دور از انتظار نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر مدام در کانال 19 هزار دلاری و بین محدوده 19 هزار و 200 تا 19 هزار و 700 دلاری نوسان دارد. برخی از فعالان بازار معتقدند که نرخ بیت کوین در کف قیمتی قرار دارد و گروهی بر این باورند که هنوز بیت کوین امکان کاهش نرخ دارد و حتی می‌تواند سطح حمایتی 13 هزار دلاری را در هم بشکند. در صورتی که نرخ بیت کوین به میانه کانال 12 هزار دلاری برسد، وضعیت بازار این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال وخیم‌تر خواهد شد و رکود معاملات عمیقی اتفاق خواهد افتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چند روز قبل تحلیلگر بازار رمزارز با نام مستعار اینکام شارکز در توییتر خود اعلام کرد که احتمالا بیت کوین در به پایین‌ترین سطح قیمتی دست پیدا کرده و کاهش بیشتر آن اتفاق نمی‌افتاد. این تحلیلگر نظر خود را با توجه به سطوح قیمت مقاومتی و حمایتی فیبوناچی بیان کرده است.

آریاک سفر

برخی معتقدند عملکرد مثبت گاوهای بازار سبب شده تا قیمت بیت کوین بیش از این افت نکند. در صورتی که یک حرکت مثبت در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق بیفتاد، روند قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزهای مطرح بازار بهتر خواهد شد. اما اگر خرس‌های بازار فعالیت خود را بیشتر کنند و گاوها نتوانند به مقابله با آن‌ها بپردازند، احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا کانال 18 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

روش مناسب برای خرید و فروش انواع رمزارزها

افرادی که معتقدند بیت کوین اکنون در کف قیمتی خود قرار دارد و می‌خواهند به معامله آن بپردازند، وبسایت اوکی اکسچنج را مشاهده خواهند کرد. این وبسایت بستر مناسبی برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای برتر بازار است. امکان خرید و فروش بیشتر از 700 رمزارز در این وبسایت وجود دارد. ضمنا افراد با مراجعه به این سایت و کلیک روی ارز دیجیتال مورد نظر خود انواع اطلاعات نموداری و … آن را دریافت خواهند کرد. تیم پشتیبانی این مجموعه نیز همواره به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد و به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات آن‌ها است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز