رشد یک دلاری قیمت بیت کوین در روز جاری 26 مهرماه 1401

لست سکند

نوسان قیمتی بیت کوین محدوده شده و این رمزارز در یک ثبات نسبی به سر می‌برد. هم اکنون قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 1 دلار رشد قیمتی داشته و در محدوده 19 هزار و 549 دلاری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی معتقدند در صورتی که بانک مرکزی آمریکا از سیاست‌های پولی انقباضی کنونی عقب نشینی کند، رشد قیمتی بیت کوین رخ خواهد داد. اما این تغییر روش به سرعت روی بازار رمزارزها اثرگذار نخواهد بود و ممکن است چندین ماه زمان ببرد تا بار دیگر بیت کوین به مدار صعودی بازگردد. در این خصوص کالوم توماس، مدیر بخش تحقیقات و بنیانگذار مجموعه تاپ داون چارتز، بیان کرده همانطور که اثرگذاری افزایش نرخ بهره روی اقتصاد آمریکا به زمان احتیاج دارد، چرخش سیاست‌های پولی به شرایط انبساطی هم زمان می‌برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این روزها برخی افراد معروف مثل رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول، خرید بیت کوین را به سرمایه گذاران توصیه می‌کنند. کیوساکی سال 2008 و بعد از بحرانی که در اقتصاد آمریکا رخ داد، در زمینه سرمایه گذاری موفقیت کسب کرد و ارزش دارایی خود را حفظ کرد. اکنون این سرمایه گذار موفق به مردم توصیه کرده از املاک و مستغلات صرف نظر کنند و بیت کوین بخرند.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش معاملات ارزهای دیجیتال به 46 میلیارد دلار رسید و ارزش بازاری آن نیز 968 میلیارد دلار اعلام شد. در حال حاضر بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و سهم آن به 38 درصد می‌رسد. بعد از آن اتریوم بیشترین سهم بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

معامله به صرفه و آسان با اوکی اکسچنج تریدر

خرید و فروش بیت کوین در چنین شرایطی برای برخی سرمایه گذاران سود دارد. افرادی که خواهان معامله بیت کوین یا هر رمزارز دیگری هستند باید از طریق وبسایت مطمئن نسبت به این کار اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک سایت مناسب برای معامله انواع رمزارزها است. افراد با داشتن اوکی اکسچنج تریدر امکان معامله مستقیم با اشخاص دیگر را دارند. پلتفرم معاملاتی مذکور به عنوان واسطه خریدار و فروشنده عمل کرده و نقش مستقلی در معاملات ندارد. هم اکنون معامله با قیمت ثابت در این بخش امکان پذیر است. کارمزد در نظر گرفته شده برای این بخش پایین بوده و همین موضوع سبب شده تا انجام معامله در این بخش به صرفه و مناسب باشد و توجه مشتریان به این گزینه جلب شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز