امیدی به افزایش قیمت بیت کوین هست؟/ قیمت روز ۳۰ مهرماه

بیت کوین همچنان نوسانات محدودی در کانال 19 هزار دلاری دارد و هیچ حرکت قابل توجهی به سمت کانال‌های بالا یا پایین قیمتی ثبت نکرده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 8 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 19 هزار و 174 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود ادامه کاهش قیمتی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معروف بازار، هنوز برخی معامله گران نسبت به آینده قیمتی این رمزارز معروف امیدوار هستند. برخی از معامله گران پیش بینی کرده‌اند که قیمت بیت کوین به بالای محدوده 20 هزار دلاری باز خواهد گشت. این گروه از یک استراتژی کم ریسک در اختیار معامله برای کسب سود استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در این خصوص تحلیلگری به نام مستعار ال کریپتو پروف در توئیتی اعلام کرده که قیمت بیت کوین الگوی بازگشتی 1-2-3 را تشکیل داده است. براساس این الگو تحلیلگر مذکور پیش بینی کرده که احتمال تصرف کانال 20 هزار دلاری در کوتاه مدت دور از انتظار نیست. طبق سوابق موجود از الگوی تشکیل شده، معمولا قیمت از حالت نزولی به صعودی یا بالعکس تغییر حالت می‌دهد.

آریاک سفر

تحلیلگران بنیادی معتقدند دلایل مختلفی برای تثبیت قیمت بیت کوین در محدوده کنونی وجود دارد. اما یکی از دلایل عمده ثبات قیمتی بیت کوین و افزایش فشار فروش این رمزارز معروف به بروز مشکلات عدیده برای ماینرها بازمی‌گردد. در واقع ماینرهای این ارز دیجیتال به منظور متضرر نشدن و تامین هزینه مربوط به پرداخت هزینه‌های مربوط به استخراج، مجبور به فروش بیت کوین بیشتر در مدت زمان کوتاهی شده‌اند.

ضرورت کسب اطلاعات دقیق بازار رمزارزها از منابع معتبر

اوکی اکسچنج یکی از باسابقه‌های بازار رمزارز است که به کاربران بازار کریپتو در زمینه خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزها کمک می‌کند. در حال حاضر و با توجه به شرایط پیش آمده برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معروف بازار، باید اطلاعات و آموزش‌های لازم در این زمینه کسب شود تا سرمایه گذاران این بخش متضرر نشود یا ضرر آن‌ها به حداقل برسد. اوکی اکسچنج به عنوان یک درگاه معتبر زمینه را برای کسب اطلاعات دقیق و به روز در این زمینه فراهم کرده است. بنابراین افراد با چند کلیک و هدایت به وبسایت اوکی اکسچنج، امکان کسب اطلاع از قیمت دقیق انواع رمزارزها و آموزش درباره نحوه معامله در بازار ارزهای دیجیتال را خواهند داشت. ضمنا در این حوزه کارشناسان اوکی اکسچنج نیز به کاربران کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز