وضعیت بازار ارز دیجیتال در روز جاری + قیمت بیت کوین 2 آبان 1401

بیت کوین همچنان در حال نزول به سمت مرز 19 هزار دلاری است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 170 دلار دیگر کم شد و به مرز 19 هزار و 293 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در جا زدن بیت کوین باعث شده تا فعالان بازارهای ارزهای دیجیتال خسته شوند و طی چند هفته گذشته سود زیادی به دست نیاورند. بر اساس گزارش‌های موجود، هم اکنون بیشتر فعالان یا خرید داشته و منتظر افزایش بیشتر قیمتی هستند یا منتظرند تا نرخ کنونی کاهش پیدا کند و در آن شرایط خرید داشته باشند. اما هنوز نرخ بیت کوین در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

در واقع گویا این رمزارز معروف نه میل به کاهش دارد و نه اهرمی برای تداوم رشد قیمتی آن موجود است. این وضعیت همچنان تداوم دارد و به نظر هنوز شرایط خاصی برای تغییر قیمتی بیت کوین وجود ندارد. امروز ارزش بیت کوین حدود یک درصد افزایش پیدا کرده و نسبت به یک هفته قبل هم 0.1 درصد رشد قیمتی داشته است. ارزش معاملات بیت کوین طی 24 ساعت اخیر 28 میلیارد دلار بوده و ارزش بازاری آن هم به 367 میلیارد دلار می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال نیز در مقایسه با روز قبل 1.4 درصد رشد کرد و به مرز 920 میلیارد دلار رسید. ارزش معاملات این بازار نیز تغییر خاصی نداشت و در همان محدوده 48 میلیارد دلاری باقی ماند. ارزش معاملات دیفای هم به 2 میلیارد دلار و ارزش استیبل کوین‌ها نیز به 45 میلیار دلار رسید.

مراحل خرید و فروش رمزارز در اوکی اکسچنج

افرادی که در این شرایط قصد هرگونه خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را دارند باید به مرکز معتبری برای این کار مراجعه داشته باشند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای معامله رمزارزها است که افراد با تایید هویت در آن و شارژ کیف پول خود، امکان خرید آسان هر نوع رمزارزی را خواهند داشت.

مدت زمان ارسال انواع کوین به کیف پول داخلی کاربران به صورت آنی و پس از خرید است. لازم به ذکر است افرادی که قصد برداشت بیت کوین را دارند باید حتما فرآیند احراز هویت را به صورت کامل انجام دهند. کارمزدهای سایت اوکی اکسچنج با توجه به خدمات و امنیتی که ارائه می‌دهد و ریسک معاملاتی موجود از دیگر سایت‌ها متفاوت است. همیشه مقدار دقیق کارمزد هر بخش در فاکتور نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز