سرانجام قیمت بیت کوین از مرز 20 هزار دلاری عبور کرد/ قیمت روز 4 آبان ماه 1401

بیت کوین بالاخره کانال 20 هزار دلاری را تصرف کرد و به محدوده قیمتی بالاتری رسید. در حال حاضر قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 503 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 20 هزار و 600 دلار رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان قیمتی بیت کوین طی چند هفته اخیر مدام ادامه داشته و پیش بینی‌های مختلفی درباره آینده قیمت این رمزارز مطرح شده است. اخیرا پیتر برنت، معامله گر و تحلیلگر معرف بازارهای مالی، اعلام کرده با توجه به سیاست‌های سخت گیرانه فدرال رزرو به نظر این شرایط طی سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و سپس روند صعودی این رمزارز آغاز خواهد شد. به نظر برنت، بیت کوین قبل از رسیدن به بالاترین میزان قیمت، احتمالا تا محدوده کانال 13 هزار دلاری سقوط خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این تحلیلگر معروف بازار رمزارزها در مصاحبه با کوین دسک بیان کرده که قیمت بیت کوین هم اکنون راکد است این روند تا اواسط دو سال آینده ادامه خواهد داشت. اما پس از سپری شدن این دوره اوج گیری نرخ بیت کون آغاز خواهد شد و این رمزارز قله‌های جدید قیمتی را فتح می‌کند.

آریاک سفر

فدرال رزرو به منظور کاهش تورم و بهبود شرایط اقتصادی سیاست‌های سخت گیرانه‌ای را در پیش گرفت. این سیاست‌ها با اینکه به نفع شرایط اقتصادی آمریکا است اما به ضرر سرمایه گذاران بازارهای پرریسک مثل بورس و ارزهای دیجیتال است و وضعیت این بخش‌ها را رکودی می‌کند.

با یکی از خدمات اوکی اکسچنج آشنا شوید

افرادی که نسبت به آینده بازار رمزارزها امیدوار هستند و قیمت‌های کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانند، بهتر است از وبسایت‌های معتبر نسبت به این موضوع اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک سایت تخصصی در این حوزه است که افراد از طریق آن امکان معامله بدون احراز هویت را دارند. برای این منظور کاربران باید روی گزینه تبادل سریع کلیک کرده و سپس به معامله ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. اوکی اکسچنج بالغ بر چهار سال است که در بازار رمزارزها فعالیت دارد و توانسته به بیش از 1 میلیون کاربر خدمت رسانی کند. افرادی که از این سایت استفاده می‌کنند این امکان را دارند تا بیشتر از 700 نوع رمزارز را معامله کنند و با کلیک روی ارز دیجیتال مورد نظر خود اطلاعات قیمتی و نمودارها و … را دریافت کنند و سپس به معامله بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز