قیمت بیت کوین در موضع 20 هزار دلاری ثابت ماند/ قیمت روز 7 آبان ماه 1401

لست سکند

بیت کوین مقدار جزئی رشد قیمت را تجربه کرد و همچنان سنگر 20 هزار دلاری را حفظ کرده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 9 دلار بیشتر شد و در محدوده 20 هزار و 705 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود افزایش واریز بیت کوین از حساب نهنگ‌ها به صرافی‌ها، ولی تا این لحظه قیمت بیت کوین به خوبی بالای محدوده 20 هزار دلاری حفظ شده است. اکنون سرمایه گذاران بیت کوین و دیگر رمزارزها در انتظار اعلام تصمیمات فدرال رزرو درباره افزایش نرخ بهره بانکی و نرخ تورم ماه گذشته آمریکا هستند. به همین دلیل تعداد زیادی بیت کوین از حساب نهنگ‌ها به صرافی‌ها منتقل شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازگشت دوباره بیت کوین به کانال 20 هزار دلاری و حفظ این محدوده قیمتی سبب شده تا شرایط روانی حاکم بر بازار از قبل صعودی‌تر شود. بیت کوین از دوشنبه هفته قبل تا به حال معادل 5.6 درصدی رشد قیمتی داشته است. در صورتی که بیت کوین بتواند روند را حفظ کند و کندل هفتگی با همین میزان رشد بسته شود، یکی از بهترین عملکردهای بیت کوین در 45 روز اخیر ثبت خواهد شد. اما گام مهم بعدی بیت کوین به اواسط هفته جاری و بعد از برگزاری نشست فدرال رزرو مربوط می‌شود. بعد از اعلام تصمیمات این نهاد، سرمایه گذاران درباره خرید یا فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال تصمیم گیری خواهند کرد و این شرایط حتما روی بازار رمزارزها و مسائل مربوط به آن موثر خواهد بود.

مراحل خرید انواع کوین از سایت اوکی اکسچنج

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را در شرایط کنونی دارند باید از سایت معتبری به این کار اقدام کنند. در شرایطی که فردی بخواهد از سایت اوکی اکسچنج خرید و فروش‌ها را انجام دهد باید اطلاعات هویتی وی تایید شده باشد. سپس باید کیف پول ریالی شارژ شود و از منو تبادل ارز با تعیین کوین، مراحل خرید سپری شود. مدت زمان ارسال کوین‌ها به کیف پول داخلی کاربران به صورت آنی و پس از خرید است. ضمنا افرادی که قصد برداشت کوین مورد نظر خود را دارند باید احراز هویت خود را تکمیل کنند. لازم به ذکر است خرید و فروش از طریق سایت اوکی اکسچنج سقف و کف مشخصی دارد و افراد امکان پرداخت یا دریافت مبالغ بیشتر از مقدار تعیین شده را نخواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز