قیمت بیت کوین در اکتبر رشد خوبی داشت/ 11 آبان ماه 1401

بیت کوین نوسان جزئی دارد و مدام قیمت آن بالا و پایین می‌شود. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 3 دلار بیشتر شده و در محددوه 20 هزار و 475 دلاری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ماه اکتبر با نوسانات زیادی که داشت بالاخره به پایان رسید و به نظر خاتمه خوبی داشت. قیمت بیت کوین در این ماه با رشد 5.89 درصدی بسته شد و این مسئله بر امیدواری سرمایه گذاران افزود. به گفته ونتل لاند، تحلیلگر ارشد موسسه آرکین ریسرچ، بیت کوین در این اکتبر مانند اکتبرهای گذشته با رشد قیمتی همراه شد. بازار خرید و فروش نقدی بیت کوین در این امه حجم معاملات بیشتر و نوسان کمتری را به ثبت رساند. به نظر لاند، مجددا بازار کریپتو در موقعیت حیاتی و مهمی قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز نشست کمیته بازار آزاد فدرال برگزار و تصمیمات مهمی درباره سیاست پولی آمریکا گرفته خواهد شد. اکنون سرمایه گذاران بازار رمزارز به جلسه امروز کمیته و تصمیمات پیرامون آن توجه دارند تا به راحتی موقعیت معاملاتی خود را مشخص کنند.

آریاک سفر

لاند معتقد است روند صعودی بیت کوین و پذیرش آن در آینده بیشتر خواهد شد. در واقع این تحلیلگر بیان کرده که میزان پذیرش عمومی بیت کوین و دارایی‌های دیجیتال در بلندمدت بالا خواهد رفت و روند صعودی قیمت بیت کوین همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر ارزش بازاری بیت کوین به بیش از 393 میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات آن طی شبانه روز گذشته نیز بالای 38 میلیارد است.

بهترین راه کسب اطلاعات درست از بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا نگهداری آن در بلندمدت را دارند بهتر است به یک مرجع تخصصی در این خصوص مراجعه کرده و ابتدا اطلاعات لازم را درباره این رمزارز به دست آورند. یکی از راه‌های مناسب کسب اطلاعات مراجعه به وبسایت اوکی اکسچنج است. در این وبسایت به روزترین اخبار، آموزش‌ها و تحلیل‌ها وجود دارد، فقط افراد باید به بخش بلاگ این وبسایت مراجعه داشته باشند. ضمنا کاربران با مراجعه به دیگر شبکه‌های اجتماعی این مجموعه اعم از تلگرام و اینستاگرام، امکان کسب اخبار و اطلاعات کامل و لحظه‌ای را خواهند داشت. در صورتی که کاربری نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشد یا در جریان خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود دچار مشکل شود می‌تواند با پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز