ریزش سنگین قیمت بیت کوین بازار را به اغما برد/ قیمت روز 21 آبان 1401

بیت کوین کاملا در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برد. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 56 دلار بیشتر شد و به مرز 16 هزار و 793 دلاری رسید. نزول یکباره نرخ بیت کوین بازار را به حالت اغما فرو برد و بسیاری از سرمایه گذاران را به ضرر سنگین دچار کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر 5 هزار و 700 دلار کاهش پیدا کرد و باعث شد تا شوک اساسی به سرمایه گذاران و فعالان بازار رمزارزها وارد شود. با وجود اینکه فعالان بازار منتظر اعلام داده‌های تورم ایالات متحده آمریکا بودند، اما بیت کوین پیش از این موضوع وارد مدار نزولی شد. بعد از اعلام داده‌های تورم ایالات متحده، قیمت بیت کوین هزار دلاری بیشتر شد، اما همچنان نتوانست به مرزهای 20 هزار دلاری و بالاتر برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این اتفاق و کاهش قیمتی یکباره بیت کوین، یک سطح تاریخی جدیدی را به وجود آورد. براساس داده‌های شرکت تحلیل آن‌چین گلس نود، تا به حال بالغ بر یک سوم آدرس‌های در ضرر بیت کوین به سرمایه گذاران بلندمدت مربوط می‌شوند. تا به حال ضرر اغلب سرمایه گذاران بلندمدت چندان رخ نداده بود، این بازار رمزارز مذکور سرمایه گذارانش را در ضرری سنگین قرار داد.

آریاک سفر

براساس آخرین آمارهای موجود، هم اکنون تعداد آدرس‌های بیت کوین در سود به پایین‌ترین میزان پس از شروع همه گیری کووید 19 در مارچ 2020 رسیده است. این موضوع به شدت باعث نگرانی سرمایه گذاران و فعالان شده و ترس شدیدی را به جان حاضران بازار رمزارزها انداخته است.

بهترین درگاه برای معامله بیت کوین و دیگر رمزارزها

افرادی که در حال حاضر برای ورود به بازار یا خروج از آن آمادگی دارند و در واقع مایل به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم یا دیگر رمزارزهای معتبر بازار هستند باید از طریق یک وبسایت معتبر به این کار بپردازند. در حال حاضر سایت اوکی اکسچنج با بیشتر از 700 ارز دیجیتال معتبر در زمینه معامله و دیگر خدمات رمزارزی به کاربران خدمت می‌کند.

این درگاه بالغ بر چهار سال است که به صورت پیوسته در این حوزه فعالیت دارد و با تیم پشتیبانی حرفه‌ای و مناسب توانسته اعتماد بیشتر از 1 میلیون کاربرد فعال را جلب کند. این مجموعه بیشتر از 100 پشتیبان آنلاین دارد که در دو شیفت به کاربران خدمات ارائه می‌دهند و همواره پاسخگوی سوالات آن‌ها هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز