قیمت بیت کوین باز هم کاهش پیدا کرد/ قیمت 30 آبان 1401

بیت کوین مدام در دست انداز قرار می‌گیرد و نرخ آن بالا و پایین می‌رود. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 323 دلار دیگر کم شده و در محدوده 16 هزار و 187 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریزش شدید قیمت بیت کوین بعد از اعلام ورشکستگی صرافی اف تی ایکس رخ داد و همچنان این شرایط نزولی برای بازار بیت کوین و دیگر رمزارزهای معروف ادامه دارد. اف تی ایکس یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارزها است که مدیریت آن را سم بنکمن فراید برعهده داشت. فراید به عنوان دومین فرد ثروتمند دنیای کریپتو شناخته می‌شد. اکنون و با نزول بازار ارزهای دیجیتال فراید دیگر یک میلیاردر معروف نیست و اسم وی از فهرست میلیاردرهای جهان خط خورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نوسان مداوم قیمت بیت کوین باعث افزایش ترس و نگرانی سرمایه گذاران شده است. به همین دلیل این روزها اغلب سرمایه گذاران بیت کوین به دنبال پناهگاهی برای حفظ سرمایه خود هستند. تعدادی از توکن‌ها تاکنون توانسته‌اند توجه تحلیلگران را به خود جلب کنند. توکن آر آی اِی، آی ام پی تی و تارو از جمله رمزارزهایی هستند که اکنون مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه ارز دیجیتال هستند.

آریاک سفر

در حال حاضر ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 4.17 درصد کمتر شده و در محدوده 800.98 میلیارد دلاری قرار دارد. اما حجم معاملات طی 24 ساعت گذشته 87 درصد رشد پیدا کرده و به مرز 61.54 میلیارد دلاری رسیده است.

مبادله سریع و آسان با اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به معامله رمزارزها در شرایط کنونی هستند بهتر است از درگاه‌های امنی به این کار اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک بستر مطمئن برای این خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزهاست که از طریق آن امکان مبادله سریع انواع رمزارزها نیز وجود دارد.

افرادی که مایل به تبادل سریع رمزارز مورد نظر خود هستند کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه مربوطه کلیک کنند. بعد از آن کاربر به بخشی ورود پیدا می‌کند که در آن گزینه مقدار، تایید فاکتور و فاکتور نهایی وجود دارد.

کاربران این امکان را دارند تا با شارژ موجودی کیف پول خود به معامله رمزارزشان بپردازند. در صورتی که در این خصوص مشکلی وجود داشته باشد تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج همراه کاربران خواهد بود و مشکلات آن‌ها را برطرف خواهد کرد. فقط کافی است متقاضی با این تیم تماس برقرار کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز