رشد سریع قیمت بیت کوین ظرف 24 ساعت!

لست سکند

بیت کوین طی 24 ساعت اخیر بار دیگر رکورد شکنی کرد و باز سرمایه گذاران بزرگ این بازار سود بیشتری بردند. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته 2 هزار و 335 دلار بالا رفته و به محدوده 57 هزار و 386 دلاری رسیده است. به نظر بیت کوین طی روزهای آینده باز هم از مرز 60 هزار دلاری عبور خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته حمایت خریداران باعث شد تا بار دیگر نرخ بیت کوین صعودی شود و مجددا امیدها درباره 60 هزار دلاری شدن آن اوج بگیرد. به نقل از ارز دیجیتال، طبق گزارش نیوز بی‌تی‌سی، ابتدا قیمت این رمزارز معروف از مقاومت 55 هزار دلاری عبور کرد. مقاومت کلیدی بعدی این ارز دیجیتال در مرز 58 هزار و 800 دلاری قرار دارد. عبور و بسته شدن کندل قیمتی بالای این مرز راه را برای عبور بیت کوین از محدوده 60 هزار دلاری آسان خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اگر در روزهای آینده مشکل خاصی وجود نداشته باشد، با عبور نرخ بیت کوین از مرز 60 هزار دلاری مسیر این ارز دیجیتال برای صعود قیمتی بیشتر کاملا مساعد خواهد بود. اما در صورتی که خریداران نتوانند از نرخ بیت کوین بالای محدوده 58 هزار دلاری حمایت کنند، احتمالا بار دیگر نرخ این رمزارز اصلاح شده و به سطوح پایین قیمتی خواهد رسید.

خرید بیشتر بیت کوین توسط نهنگ‌های بازار

در زمان کاهش ناگهانی نرخ بیت کوین باز هم نهنگ‌های بازار مشغول خرید بودند و مقدار بیشتری از این رمزارز را ذخیره کردند. اکنون نرخ بیت کوین طی یک روز اخیر نزدیک دو هزار و 500 دلار بالا رفته و در صورت ادامه این روند، نهنگ‌های بازار سود قابل توجهی را به دست خواهند آورد.

طبق اطلاعات موجود، طی 24 ساعت گذشته 108 میلیارد دلار در بازار رمزارزها پول جابجا شده و ارزش این بخش نسبت به دیروز 5.3 درصد بالا رفته است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز