قیمت بیت کوین طی چهار روز 98 هزار دلار خواهد شد؟!

لست سکند

بیت کوین همچنان در پایین محدوده قیمتی 55 هزار دلاری قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته 77 دلار رشد پیدا کرد و به محدوده 54 هزار و 568 دلاری رسید. با وجود این افت قیمتی پلن بی، خالق گمنام مدل انباشت، همچنان معتقد است بیت کوین در کمتر از چهار روز 98 هزار دلاری خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش هش ریت و سقوط قیمتی شدید بیت کوین، داده‌های مربوط به بازار قراردادهای اختیار معامله و آتی بیت کوین بیانگر این است که معامله گران حرفه‌ای همچنان انتظار رشد قیمتی این ارز دیجیتال معروف را تا پایان سال 2021 دارند. در حال حاضر کل مارکت بازار کریپتو بالغ بر 2.5 تریلیون دلار بوده و به نظر معامله گران حرفه‌ای بیت کوین هم به عملکرد تهاجمی خود ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر احساسات کنونی بازار کاملا متفاوت است. سرمایه گذاران و فعالان حرفه‌ای عرصه ارز دیجیتال معتقدند که به زودی بیت کوین مسیر صعودی را می‌پیماید. شاید این اتفاق مدتی زمان ببرد اما حتما به وقوع می‌پیوندد. اما سرمایه گذاران خرد معتقدند که این اتفاق در بلندمدت رخ نخواهد داد.

ترس شدید بر بازار رمزارزها حاکم است!

با وجود این اطلاعات و داده‌ها، ریزش‌های بازار ارزهای دیجیتال و سقوط نرخ بیت کوین به محدوده 54 هزار دلاری باعث شده تا سرمایه گذاران خرد برای ورود به این بازار جانب احتیاط را در پیش بگیرند. به گفته ارز دیجیتال، به نقل از کوین تلگراف، هم اکنون شاخص ترس و طمع بیت کوین نشان می‌دهد که احساسات کلی معامله گران وارد ناحیه ترس شده است.

با افت یکباره قیمت بیت کوین، میزان ترس در بازار رفته رفته بالا رفت. در حال حاضر شاخص ترس و طمع بیت کوین عدد 21 را نشان می‌دهد که به معنی ترس شدید در بازار است. از اواخر شهریورماه تاکنون موقعیت این شاخص هرگز تا این حد منفی نبود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز