رزرو آنلاین بهترین هتل 4 ستاره تبریز برای تعطیلات عید فطر

ژیوار

هتل‌های 4 ستاره تبریز با ویژگی‌ها و خدمات ویژه در سطح یک هتل لوکس، به مسافران خدمات ارایه می‌کنند. با توجه به تعداد و تنوع بالای هتل‌های تبریز، انتخاب از بین آن‌ها چندان هم کار آسانی نیست. در این میان استفاده از سایت‌های ارایه دهنده خدمات آنلاین رزرو تور، هواپیما و هتل بسیار کاربردی است، چراکه ضمن معرفی امکانات تمام هتل‌ها، با انتشار نقطه نظرات سایر مسافران، به انتخاب هوشمندانه و هدفمند افراد نیز کمک می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره تبریز برای رزرو آنلاین را معرفی می‌کند.

1-هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز که از سال 1348 شروع به پذیرش مهمان کرد، در 5 طبقه ساخته شده و 132 اتاق دارد. این هتل بین‌المللی با امکانات و خدمات بی‌نظیر مثل رستوران و تالار با ظرفیت 300 نفر همراه با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و بوفه‌های متنوع، کافی شاپ با ظرفیت 60 نفر، رستوران تابستانه در کنار آبشار و استخر پذیرای مهمانان مختلف است.

علاوه بر آن از جمله دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا، رمپ ویژه معلولین و جانبازان، تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، خشکشویی، روم سرویس و پارکینگ با ظرفیت 700 خودرو نیز اشاره کرد. قیمت رزرو هر شب این هتل از 1 میلیون و 700 هزار تومان شروع می‌شود.

1-هتل بین المللی تبریز

دریان سفر امید

2-هتل آزادی تبریز

هتل چهار ستاره آزادی تبریز که یکی دیگر از بهترین و تمیزترین هتل‌های 4 ستاره در شهر زیبای تبریز به شمار می‌رود، در چهار راه شریعتی واقع شده و در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید. ساختمان این هتل در ۴ طبقه و ۴۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مختلف آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران مختلف است.

از جمله مزایای این هتل می‌توان به نزدیکی آن به نقاط دیدنی تبریز مثل موزه‌ آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، بازار تبریز، میدان ساعت و برج یانقین اشاره کرد. مسافران همچنین می‌توانند با استفاده از اتوبوس‌های BRT نزدیک هتل، دسترسی آسانی به شرقی‌ترین و غربی‌ترین نقاط شهر داشته باشند که یک مزیت عالی برای افرادی است که خودرو شخصی ندارند. قیمت رزرو هر شب این هتل از 1 میلیون و 300 شروع می‌شود.

2-هتل آزادی تبریز

3-هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی تبریز یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره در شهر تبریز است که در بهترین نقطه آب و هوایی شهر یعنی در بلوار استاد شهریار واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۷۸ در این شهر افتتاح شد و بعدها در سال ۱۳۹۷ جهت بهسازی و ارتقا سطح کیفی خدمات هتل به مسافران و مهمانان مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان این هتل با معماری منحصر به فرد در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۲۶ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی متنوع برای هر سلیقه‌ای است.

یکی از نکات جالب و مهم در مورد این هتل استراتژیک بودن موقعیت مکانی آن است که دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز خرید و اماکن دیدنی تبریز را فراهم می‌کند.  قیمت رزرو هر شب این هتل از 2 میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود.

3-هتل پتروشیمی تبریز

4-هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز که بیش از 50 سال سابقه در صنعت هتلداری دارد را به جرات می‌توان از جمله بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های این شهر دانست. این هتل به عنوان اولین ساختمان بلند شهر تبریز شناخته می‌شود که توسط مهندسان و پیمانکاران خارجی، طراحی و ساخته شد. علاوه بر آن هتل گسترش به دلیل داشتن ساختمان با استحکام بالا و طراحی زیبا یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر تبریز به شمار می‌رود.

این هتل همچنین به دلیل موقعیت مکانی عالی از دسترسی مناسبی نسبت به مراکز تجاری، تفریحی و مکان‌های دیدنی شهر برخوردار است. علاوه بر آن این هتل که در 13 طبقه بنا شده دارای 150 اتاق و سوئیت متنوع و متفاوت است که با رزرو آن‌ها می‌توان از چشم‌انداز زیبای شهر تبریز نهایت لذت را برد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، آب درمانی و … اشاره کرد. قیمت رزرو هر شب این هتل از 1 میلیون و 500 شروع می‌شود.

4-هتل گسترش تبریز

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز