بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا
تور لحظه آخری-کاماپرس

سفر به شهر زیبای اصفهان با تاریخ و فرهنگ کهن از سالیان دور، بدون شک خاطرات فراموش‌نشدنی را برای مسافران و مهمانان ایجاد می‌کند. در این میان می‌توان برای رزرو بلیط و هتل از وبسایت‌های فروش آنلاین معتبر استفاده کرد، چراکه علاوه بر تسهیل امور، با مطالعه نقطه نظرات ارایه شده از سوی سایر مسافران و گردشگران نسبت به هتل‌های شهر، می‌توان بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کرد.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا را معرفی می‌کند.

بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران فلایتیو

از دید کاربران سایت فلایتیو، هتل پارسیان عالی قاپو یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره با امتیاز کاربران 6.9 به شمار می‌رود. از جمله مزیت‌های این هتل می‌توان به نزدیک بودن به مکان‌های تفریحی و تاریخی مرکز شهر و برخورد مناسب کارکنان هتل اشاره کرد.

گزینه بعدی هتل پیروزی است که امتیاز 8.1 را در بین کاربران دریافت کرده است.

هتل آسمان که در لیست امتیازدهی کاربران در رتبه بالاتری قرار گرفته است، به دلیل امکانات و خدمات مختلفی که ازائه می‌کند، دارای امتیاز 8.5 است و اکثر نظرات مسافران در سایت فلایتیو در مورد این هتل مثبت گزارش شده است.

راز آسمان پایتخت

بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران فلایتیو

بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران اسنپ تریپ

در سایت اسنپ تریپ هتل آسمان دارای امتیاز 4.4 است که با توجه به نظرات مثبت مسافران و مهمانان یکی از هتل‌های 4 ستاره به شمار می‌رود که بسیار توصیه می‌شود.

هتل بعدی هتل آرماندیس اصفهان است که امتیاز 4.6 کاربران را از نظر امکانات و خدمات هتل دریافت کرده است. از نظر اکثر مسافران هم این هتل به تمیزی، دیزاین زیبا و آرامش شهرت دارد. هتل بعدی در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره اصفهان، هتل پیروزی است که امتیاز 4 را از کاربران دریافت کرده است.

بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران اسنپ تریپ

بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران علی بابا

در لیست بهترین هتل‌های سایت علی بابا اولین گزینه هتل سنتی قصر منشی است که فضای سنتی و قدیمی دارد و برای افرادی که به بافت سنتی هتل علاقه‌مندند، انتخاب مناسبی است. با توجه به بافت قدیمی این هتل، اکثر کاربران از زیبایی و تمیزی و همچنین برخورد مثبت پرسنل ابراز رضایت داشتند.

در رتبه بعدی لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره اصفهان به هتل پیروزی می‌رسیم که به مکان‌های تاریخی مختلف مثل میدان نقش جهان، چهل ستون، هشت بهشت و سی و سه پل بسیار نزدیک است و اکثر کاربران از آن راضی بودند.

بیشتر بخوانید:

هتل بعدی هتل بوتیک خانه تاریخی کیان‌پور است که در یکی از خانه‌های قدیمی اصفهان واقع شده و امکانات کامل یک هتل 4 ستاره را ارائه می‌کند. این هتل با اتاق‌های توئین و رویال قاجاری تجربه یک شب رویایی همراه با حال و هوای قاجاری را به مسافران و مهمانان خود هدیه می‌دهد.

بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران علی بابا

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز