رزرو آنلاین بهترین هتل 5 ستاره تبریز

رزرو آنلاین بهترین هتل 5 ستاره تبریز
تور لحظه آخری-کاماپرس

شهر زیبای تبریز به دلیل داشتن آثار تاریخی و فرهنگی غنی در ایام مختلف سال میزبان مهمانان مختلف از سراسر ایران و جهان است.  هر فردی که حتی یکبار در مورد این شهر شنیده باشد، مشتاق بازدید و سفر به تبریز خواهد بود. در این میان انتخاب هتلی متناسب با بودجه و سلیقه مسافر و گردشگر، معمولا کار آسانی نیست. با این حال طی سال‌های اخیر و با گسترش فعالیت سایت‌های فروش آنلاین بلیط و هتل، انتخاب هتل موردنظر باتوجه به نقطه نظرات ارایه شده از سوی سایر کاربران، تا حد زیادی تسهیل شده است.

کاماپرس در این گزارش، 5 هتل محبوب تبریز بر اساس نقطه نظرات کاربران در وبسایت‌های آنلاین رزرو هتل و بلیط را معرفی کرده است.

1-هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل 5 ستاره پارس ائل گلی به عنوان یکی از بهترین هتل‌های تبریز شناخته می‌شود که در سال 1380 تاسیس شد. این هتل مجلل به دلیل داشتن معماری منحصر به  فرد و ساختمان‌هایی با نمای شیشه‌ای مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به تبریز سفر می‌کنند، قرار گرفته است. علاوه بر آن در ساختمان 17 طبقه این هتل پنج ستاره لوکس، 178 باب اتاق و سوئیت بسیار شیک برای میزبانی از گردشگران در نظر گرفته شده که از جمله امکانات آن می‌توان به تخت و مبلمان باکیفیت، روم سرویس، صبحانه در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، چایساز، اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش و … اشاره کرد.

1-هتل پارس ائل گلی تبریز

2-هتل لاله پارک تبریز

بدون شک در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره تبریز نام هتل لاله پارک همچون نگینی می‌درخشد. درواقع این هتل لوکس در زمینی به مساحت 29 هزار متر در 17 طبقه بنا شده و با ۲۲۰ اتاق و سوئیت اقامتی مدرن و مجهز را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل همچنین به دلیل داشتن دسترسی خوب به فرودگاه تبریز و همچنین پارک ائل گلی و داشتن امکانات رفاهی مختلف نظیر رستوران، کافی‌شاپ، حمام ترکی، ماساژ، سونا خشک و بخار، اتاق پیلاتس و یوگا و … به یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌‌های تبریز تبدیل شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-هتل لاله پارک تبریز

3-هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل 5 ستاره شهریار در تبریز که یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود با امکانات و تجهیزات مدرن خود در ۱۰ طبقه و با ۲۰۲ اتاق و سوئیت لوکس آماده پذیرایی از مهمانان است. این هتل در تابستان سال ۱۳۸۶ در تبریز افتتاح شد و برای ارتقا سطح کیفی خدمات خود مجددا در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل لوکس که در نزدیکی اماکن دیدنی و مراکز خرید معروف تبریز مانند بازار سنتی قرار دارد مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته است. علاوه بر این مسافران می توانند در طول مدت اقامت خود از خدمات و امکانات رفاهی بی نظیری مانند رستوران‌های مختلف با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی، سالن‌های برگزاری کنفرانس و مراسمات، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن ورزشی و … بهره‌مند شوند.

3-هتل بین المللی شهریار تبریز

4-هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان یکی دیگر از بهترین هتل‌های 5 ستاره تبریز به شمار می‌رود که در روستای تاریخی کندوان قرار دارد. این هتل صخره‌ای به دلیل معماری و ساخت متفاوتی که دارد جزو نخستین هتل بوتیک‌های کشور به شمار می‌رود و در منطقه‌ای خوش آب و هوا در 60 کیلومتری تبریز قرار دارد. این هتل درواقع دارای 16 اتاق سنگی با امکانات و خدمات رفاهی کامل است که اقامتی خاص را برای مهمانان رقم می‌زند. مسافران با انتخاب این هتل می‌توانند تجربه زندگی غارنشینی در فضایی منحصر به فرد و با امکانات لوکس و مدرن را داشته باشند. علاوه بر آن از جمله امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به رستوران لوکس با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات CIP تشریفات ویژه و … اشاره کرد.

4-هتل لاله کندوان تبریز

بر این اساس متقاضیان و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های آنلاین رزرو بلیط و هتل همچون فلایتیو، اسنپ تریپ، علی بابا و … نسبت به رزرو هتل مورد نظر خود اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپفلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز