بهترین هتل 4 ستاره تبریز از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه با وجود سایت‌های رزرو آنلاین مختلف، دسترسی برای رزرو و انتخاب بهترین هتل، تور و بلیت هواپیما کار سختی نیست. انتخاب هتل در بین تمامی هتل‌های موجود در لیست شهر مقصد در کنار تصاویر واقعی از خود هتل‌ها و نظراتی که کاربران از تجربیات خود در طول اقامت در آن هتل نوشته‌اند تا حد زیادی به انتخاب بهینه مسافر کمک می‌کند.

در این میان سایت‌های فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا با سابقه طولانی در حوزه ارایه خدمات گردشگری، تا حد زیادی به انتخاب بهترین اقامتگاه و یا خرید بلیت با قیمت به صرفه کمک شایانی می‌کنند..

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره تبریز از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا را معرفی می‌کند.

بهترین هتل 4 ستاره تبریز از نظر کاربران فلایتیو

اولین هتل در لیست بهترین هتل 4 ستاره تبریز، هتل بین‌المللی با امتیاز 7.6 است. نظراتی هم که کاربران در قسمت کامنت قرار داده‌اند، اکثرا مثبت است و در مورد تمیزی هتل، پرسنل خونگرم و صبحانه عالی نظر داده و آن را به سایر مسافران توصیه کرده‌اند. هتل بعدی با امتیاز 7 هتل آزادی تبریز است که نزدیک ایستگاه بی آر تی واقع شده که برای جابه‌جایی افراد بسیار مناسب است. همچنین در نظرات، کاربران از امکانات خوب هتل و برخورد محترمانه پرسنل می‌گویند. هتل گسترش با امتیاز 6.4 در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد.

بهترین هتل 4 ستاره تبریز از نظر کاربران فلایتیو

راز آسمان پایتخت

بهترین هتل 4 ستاره تبریز از نظر کاربران اسنپ تریپ

در لیست جستجو بهترین هتل در اسنپ تریپ نیز هتل بین‌المللی این شهر با امتیاز 4.5 در جایگاه اول قرار دارد. اکثر کاربران از خدمات و امکانات خوب هتل و صبحانه فوق‌العاده آن صحبت کرده‌اند و اقامت در این هتل را به دیگران توصیه می‌کنند. هتل رویال پالاس تبریز در جایگاه بعدی بهترین هتل 4 ستاره این شهر قرار می‌گیرد و دارای امتیاز 4.5 است که امتیاز عالی به شمار می‌رود. نظرات کاربران هم بیشتر در مورد بنای نوساز و شیک، پرسنل محترم، برنامه‌های مفرح، رستوران و کافه خوب آن خلاصه شده است.

بیشتر بخوانید:

هتل آزادی با امتیاز 4.1 امتیاز خوبی را دریافت کرده است و با اینکه اکثر نظرات در مورد این هتل مثبت و رضایت‌بخش است ولی تعدادی هم از تمیز نبودن موکت اتاق‌ها انتقاد داشتند.

بهترین هتل 4 ستاره تبریز از نظر کاربران اسنپ تریپ

بهترین هتل 4 ستاره تبریز از نظر کاربران علی بابا

هتل بوتیک عمارت سرخه‌ای تبریز در جایگاه اول لیست جستجوی سایت علی بابا قرار می‌گیرد. این هتل دارای امکانات و خدمات متنوعی است که می‌تواند تجربه یک اقامت عالی را برای مسافران فراهم کند. هتل رویال پالاس نیر در جایگاه دوم بهترین هتل 4 ستاره تبریز قرار دارد که اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته در اختیار مسافران و مهمانان قرار می‌دهد. در جایگاه بعدی هتل بین‌المللی تبریز قرار دارد که از نظر مکانی هم به مکان‌های معروف و دیدنی شهر نزدیک است. نظرات کاربران هم در مورد این هتل بیشتر این است که کادر و پرسنل هتل مهمان‌نواز و محترم هستند و اتاق‌ها و تمام نقاط هتل بسیار تمیز است.

بهترین هتل 4 ستاره تبریز از نظر کاربران علی بابا 

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز